Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΕΣΠΑ 2007-2013 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα" 2007-2013


Σε προδημοσίευση βρίσκεται  η νέα δράση του ΕΣΠΑ «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», που εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα". Το πρόγραμμα στοχεύει στην   διαφοροποίηση και στον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με την επιχειρηματική αξιοποίηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού αλλά και στην ανάδειξη και τουριστική αξιοποίηση του φυσικού και πολιτισμικού αποθέματος της χώρας.

Το πρόγραμμα επιδοτεί έως και 40% δαπάνες για προμήθεια συστημάτων και εξοπλισμού, για εξυπηρέτηση κτιριακών αναγκών, συμβουλευτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες προώθησης και προβολής.


Η συνολική χρηματοδότηση που είναι διαθέσιμη ανέρχεται στα 20.000.000,00€ ενώ τα υπό υποβολή επιχειρηματικά σχέδια ξεκινούν από 15.000,00€ και μπορούν να φτάσουν τα 400.000,00€.

Η Verus+ θα είναι σε θέση να εξετάσει την υποβολή του φακέλου της επιχείρησης σας αμέσως μετά την επίσημη προκήρυξη της νέας δράσης. Για την προαξιολόγηση χρειάζετε να μας προσκομίσετε αντίγραφα των Ε3, Ε5 (ανάλογα με τη μορφή της επιχείρησης), Φ01 (μόνο για τις Α.Ε), Ε7(αν υπάρχουν) και ισολογισμούς με αποτελέσματα χρήσης (μόνο για επιχειρήσεις που είναι υποχρεωμένες να συντάσσουν) των τριών τελευταίων ετών.


Για τους όρους του προγράμματος μπορείτε να ενημερωθείτε γρήγορα και εύκολα από τα στελέχη της Verus+.

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

SSL: ασφαλείς συναλλαγές και προστασία των δεδομένων σας!


Από την εμφάνισή του το 1994, το πρωτόκολλο SSL (Secure Socket Layer) έχει εδραιωθεί στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) προσφέροντας ασφαλείς συναλλαγές και προστασία προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο. Στις περιπτώσεις που χρησιμοποιείται το SSL, δημιουργείται μία ασφαλής σύνδεση μεταξύ του πελάτη (client) και του διακομιστή (server) με αποτέλεσμα την αξιόπιστη μετάδοση και μεταφορά των δεδομένων.

Πώς λειτουργεί το πρωτόκολλο SSL;
Το SSL χρησιμοποιεί ένα κρυπτογραφικό σύστημα με δύο κλειδιά για την κρυπτογράφηση των στοιχείων. Ένα δημόσιο κλειδί – γνωστό σε όλη τη διαδικτυακή κοινότητα και ένα ιδιωτικό κλειδί – γνωστό μόνο στον παραλήπτη του μηνύματος. Λειτουργεί πριν το TCP/IP (πρωτόκολλο μετάδοσης πληροφοριών στο διαδίκτυο) και μετά τις εφαρμογές υψηλού επιπέδου (HTTP, FTP, IMAP). Παίρνει τις πληροφορίες από τις εφαρμογές υψηλού επιπέδου, τις κρυπτογραφεί και στη συνέχεια τις μεταδίδει μέσω Internet στον Η/Υ που τις ζήτησε.

Πώς καταλαβαίνω ότι η ιστοσελίδα στην οποία βρίσκομαι προστατεύεται;
Τα πιστοποιητικά SSL εμφανίζονται με μία κλειδαριά στο επάνω αριστερά μέρος του browser και με την ένδειξη https:// . Με αυτόν τον τρόπο, καταλαβαίνει κανείς ότι περιηγείται  σε ασφαλές περιβάλλον και σε περίπτωση που δώσει στοιχεία και δεδομένα όπως για παράδειγμα κωδικούς πρόσβασης και αριθμούς καρτών, αυτά δεν διατρέχουν κίνδυνο να κλαπούν. 

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Καμία αλλαγή στις Ταμειακές Μηχανές προς το παρόν!


Aιωρούνται το τελευταίο διάστημα οι φήμες σχετικά με τις υποτιθέμενες νέες προδιαγραφές των ταμειακών μηχανών, οι οποίες βρήκαν αρκετούς να ισχυρίζονται πως ήδη έχουν στη γκάμα των προϊόντων τους κατάλληλα μοντέλα. Τέλος στη συγκεκριμένη φημολογία, περί νέων προδιαγραφών, έδωσε υπεύθυνα και κατηγορηματικά ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων και Κατασκευαστών Ταμειακών Συστημάτων. Σύμφωνα με το Σύνδεσμο «καμία αλλαγή δεν έχει αποφασιστεί στις προδιαγραφές των ΦΗΜ / ΕΑΦΔΣΣ μέχρι σήμερα», ενώ γνωστοποιήθηκε ότι βρίσκεται υπό σύσταση Ειδική Επιτροπή του Υπουργείου Οικονομικών, με θέμα τη διερεύνηση πιθανών αλλαγών  στις  υφιστάμενες  προδιαγραφές. Συμπερασματικά, λοιπόν, κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει ποιές θα είναι οι προτάσεις – αποφάσεις της επιτροπής αυτής, πότε θα νομοθετηθούν και από πότε θα ισχύσουν.  


Κατά τη γνώμη μας, το μοναδικό χαρακτηριστικό που θα πρέπει να προσέξει ο αγοραστής μίας καινούριας ταμειακής μηχανής είναι η θύρα επικοινωνίας με ηλεκτρονικό υπολογιστή. Και αυτό γιατί σε κάθε περίπτωση θεωρούμε πιθανότερη την τροποποίηση των υφιστάμενων ταμειακών μηχανών μέσω της σύνδεσης κάποιας εξωτερικής συσκευής, ενώ το ενδεχόμενο αντικατάστησης χιλιάδων υφιστάμενων ταμειακών μηχανών φαντάζει απίθανο.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Cloud Computing… το μέλλον χτυπάει την πόρτα μας!


Όλο και περισσότερο γίνεται λόγος στο χώρο της τεχνολογίας και της πληροφορικής για την έννοια του cloud computing. Τι πραγματικά σημαίνει όμως ο όρος ‘cloud computing’ και πόσοι ειδικοί και μη, τον γνωρίζουν; Απόδειξη της σύγχυσης που επικρατεί είναι μία από τις πολλές μελέτες, η οποία έγινε το καλοκαιρί του 2009 και παρουσιάζει ότι το 41% των ειδικών του κλάδου της πληροφορικής δεν γνώριζαν τον όρο, ενώ τα δύο-τρίτα τον ανθρώπων που τον γνώριζαν  δεν είχαν ξεκάθαρη εικόνα για αυτόν. Δύο χρόνια μετά, με την ισχυρή παρουσία του cloud στο τομέα της τεχνολογίας, μπορεί να δοθεί ένας ικανοποιητικός ορισμός, να απαντηθούν πολλά ερωτήματα και σιγά σιγά ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις, οργανισμοί και ιδιώτες να ακολουθούν το ‘σύννεφο’.

Τι είναι cloud computing λοιπόν; Πρόκειται για μία τεχνολογία που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και κεντρικούς απομακρυσμένους εξυπηρετητές (servers) για τη διατήρηση μεγάλου όγκου δεδομένων και εφαρμογών. Επιτρέπει στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις  να χρησιμοποιούν εφαρμογές χωρίς να χρειάζονται εγκατάσταση αλλά και να έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα αρχεία οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκονται έχοντας μόνο έναν υπολογιστή  συνδεδεμένο στο διαδικτύο. Με άλλα λόγια, το cloud computing προσφέρει την Πληροφορική Τεχνολογία (Information Technology) ως υπηρεσία (IT-as-a-Service). Αντί να δημιουργήσει κανείς ολόκληρη τεχνολογική υποδομή για να φιλοξενεί βάσεις δεδομένων και λογισμικά, τρίτοι αναλαμβάνουν τη συγκεκριμένη φιλοξενία σε μεγάλες εκτάσεις με servers.


Η cloud τεχνολογία αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές με ονόματα όπως  η Google, η Apple, η Amazon, η Microsoft, η Salesforce.com, η Dell και πολλά άλλα. Όσο περίεργο και αν ακούγεται πολλοί χρησιμοποιούν ήδη υπηρεσίες cloud computing χωρίς να το γνωρίζουν, όπως για παράδειγμα το Gmail και το Chrome Store που πρόσφατα έγινε ευρέως γνωστό και καθημερινά αποκτά χιλιάδες χρήστες ανά τον κόσμο, οι οποίοι χρησιμοποιούν εκατοντάδες εφαρμογές και παιχνίδια χωρίς καμία εγκατάσταση στον σκληρό τους δίσκο και χωρίς το φόβο μήπως χαθούν δεδομένα σε περίπτωση βλάβης του υπολογιστή. Από την άλλη πλευρά είναι εύλογο να υπάρχουν και αυτοί που εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους ως προς τη συγκεκριμένη τεχνολογία θέτοντας θέματα όπως η ασφάλεια και η προστασία προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων. Το σίγουρο πάντως είναι ότι μία επιχείρηση ακολουθώντας το cloud computing εξασφαλίζει μείωση των δαπανών και των λειτουργικών της εξόδων, άμεση πρόσβαση στα δεδομένα όπου κ αν βρίσκεστε με στόχο την απομακρυσμένη εργασία καθώς και άμεση ανταπόκριση σε οποιαδήποτε αλλαγή της τεχνολογίας και της επιχείρησής σας χωρίς κανένα πρόσθετο κόστος.




Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Βοηθήστε το περιβάλλον και την τσέπη σας...Εκτυπώνοντας!


Οι ίνες του χαρτιού μπορούν να χρησιμοποιηθούν πέντε με επτά φορές μέχρι να γίνουν τόσο μικρές ώστε να είναι κατάλληλες για ανακύκλωση. Έτσι, λοιπόν, ένα φύλο χαρτιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως και επτά φορές μέχρι να το στείλουμε για ανακύκλωση. Ο οικολογικός εκτυπωτής έρχεται να υλοποιήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία με στόχο τη μείωση παραγωγής χαρτιού και των εξόδων μας!
Ο εκτυπωτής χρησιμοποιεί μία ειδική συσκευή ακτινοβολίας UV,  η οποία αφού σαρώσει το ήδη τυπωμένο χαρτί, αφαιρεί το μελάνι και έτσι παρέχει ξανά έτοιμο και καθαρό χαρτί για εκτύπωση. Το μελάνι που χρησιμοποιείται είναι κατάλληλο για  να εξαφανίζεται μετά από έκθεση σε UV ακτινοβολία. Τη διαδικασία αυτή την επιτρέπουν τα φωτογραφικά υλικά από τα οποία είναι συντεθειμένο το μελάνι. Σίγουρα πρόκειται, λοιπόν, για έναν εκτυπωτή φιλικό προς το περιβάλλον και την τσέπη μας.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Το ERP στην Επιχείρηση


Η επιχείρηση είναι ουσιαστικά ένας οργανισμός που αποτελείται, ανεξαρτήτως μεγέθους, από διάφορα τμήματα που το κάθε ένα από αυτά έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό. Αρχικά υπάρχει το τμήμα προμηθειών. Αυτό ασχολείται με την ανίχνευση και αξιολόγηση προμηθευτών αλλά και με την αγορά πρώτων υλών ή εμπορευμάτων. Στη συνέχεια το τμήμα της αποθήκης το οποίο είναι επιφορτισμένο με την παραλαβή των εμπορευμάτων από τους προμηθευτές, τη τοποθέτηση τους στα κατάλληλα σημεία αλλά και την παρακολούθηση των αποθεμάτων. Έπειτα το τμήμα του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Στόχος του είναι  η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, η  προσέλκυση νέων και παράλληλα η παροχή μεταπωλητικής υποστήριξης (after sales service) σε αυτούς. Ένα άλλο σημαντικό τμήμα είναι το χρηματοοικονομικό  και λογιστικό. Ο ρόλος του είναι η  είσπραξη των οφειλών από τους πελάτες αλλά και η πληρωμή των προμηθευτών. Ακόμη καθορίζει την χρηματοοικονομική στρατηγική της επιχείρησης, ετοιμάζει τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις και διαχειρίζεται το κεφάλαιο κίνησης. Ακόμη, υπάρχει το τμήμα των λειτουργιών το οποίο σχεδιάζει, προγραμματίζει, εκτελεί και ελέγχει όλες τις διαδικασίες που διέπουν την επιχείρηση.
Τέλος, υπάρχει το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού που ασχολείται με έναν από τους πιο σημαντικούς πόρους της επιχείρησης, τα στελέχη της. Μέλημα του είναι η προσέλκυση κατάλληλων ανθρώπων, η εκπαίδευση και ανάπτυξή τους καθώς και υποκίνηση ώστε να είναι ταυτόχρονα παραγωγικοί και αποδοτικοί.
Σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις συναντάται επίσης το τμημα έρευνας και ανάπτυξης που στοχεύει στην ανάπτυξη  νέων προϊόντων και υπηρεσιών που ικανοποιούν τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών.
 Το κάθε τμήμα, συνεπώς, επιτελεί ένα συγκεκριμένο σκοπό και είναι εξίσου σημαντικό για την απόδοση μιας επιχείρησης. Ωστόσο, η πληροφορία παραμένει πάντα ο πιο σημαντικός πόρος για μια επιχείρηση. Είναι φανερό πως η πολυπλοκότητα που επικρατεί σε έναν οργανισμό καθιστά δύσκολη την επικοινωνία και την συνεννόηση ανάμεσα στα τμήματα.
Σε αυτό λοιπόν το σημείο έρχεται η πληροφορική τεχνολογία η οποία με σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα Προγραμματισμού Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) συμβάλλει καθοριστικά στην βελτιστοποίηση των διαδικασιών και συνεργιών μεταξύ των τμημάτων. Ένα σύγχρονο ERP ουσιαστικά, «ολοκληρώνει» μια επιχείρηση κάνοντας την πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ανάγκες ενός μεταβαλλόμενου και απαιτητικού περιβάλλοντος. Με την υιοθέτηση ενός τέτοιου συστήματος η επιχείρηση, σε πραγματικό χρόνο, είναι σε θέση να γνωρίζει, ανάμεσα σε άλλα, τα οικονομικά της μεγέθη, να έχει πλήρη εικόνα των πελατών και των προμηθευτών, να είναι ενήμερη για τα αποθέματα των εμπορευμάτων ή των προϊόντων της.
Η απόκτηση ενός ERP βοηθά όχι μόνο μια επιχείρηση να μειώσει το λειτουργικό της κόστος, αλλά συμβάλλει με τον πιο καθοριστικό τρόπο στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών που είναι και το «κλειδί» για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξή της.


Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

"digi-mobile"


Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 21/4/2011 θα βρίσκεται το «digi-mobile», η νέα δράση του ευρωπαϊκού προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση». Σκοπός της δράσης είναι η ενίσχυση των επιχειρήσεων προκειμένου αυτές να αξιοποιήσουν τη διεθνή δυναμική που έχουν αποκτήσει οι έξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίας «smartphones» και οι υπολογιστές ταμπλέτες «tablet-PC» στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με κοινοτικά στοιχεία οι «έξυπνες συσκευές» εκτιμάται ότι θα ανέλθουν από 225 εκατομμύρια το 2008 σε 1.8 δισεκατομμύρια το 2013, ενώ ο ετήσιος ρυθμός αύξησης θα ξεπερνά το 50%. Αντίστοιχα, έως το 2014, εκτιμάται πως ο ετήσιος όγκος συναλλαγών θα ανέρχεται σε 1.1 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Στην Ελλάδα η χρήση συσκευών κινητής τηλεφωνίας κάθε τύπου παρουσιάζει υψηλή διείσδυση στον πληθυσμό. Ωστόσο, απέχει σημαντικά στην αξιοποίηση των έξυπνων συσκευών κινητής τηλεφωνίας για πρόσβαση στο διαδίκτυο και σε καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι, λοιπόν, φανερό πως η υιοθέτηση καινοτόμων εφαρμογών μπορεί να συμβάλλει στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και να τους δώσει τη δυνατότητα να προσελκύσουν νέες αγορές στόχους ακόμα και εκτός συνόρων.
Στο πρόγραμμα έχουν δικαίωμα συμμετοχής  μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς τουρισμού, πολιτισμού, εστίασης, χονδρικού εμπορίου, υγειάς, ψυχαγωγίας, περιβάλλοντος, μεταφορών και μεταφορικών δραστηριοτήτων (logistics), υπηρεσιών γενικότερα, καθώς και πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ
Οι επιχειρήσεις που θα επιλεγούν, θα λάβουν επιχορήγηση για την ανάπτυξη, την απόκτηση και την αξιοποίηση καινοτόμων εφαρμογών ψηφιακών υπηρεσιών μέσω smartphones (web mobile apps ή και web mobile portals) και να διατίθενται μέσω συνδρομητικού μοντέλου «λογισμικού με τη μορφή υπηρεσίας» (Software as a Service).

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
Οι κατηγορίες δαπανών που είναι επιλέξιμες είναι οι εξής:
Α) «Δαπάνες προμήθειας λογισμικού και λογισμικού με τη μορφή υπηρεσίας» (Software as a Service) – 70% έως 90%.
Β) «Υπηρεσίες» - 10% έως 30%.

Ο συνολικός προϋπολογισμός που θα διατεθεί ανέρχεται στα €15.000.000. Το μέγιστο ύψος των προτάσεων θα αντιστοιχεί σε ένα από τα δύο εναλλακτικά ύψη προϋπολογισμού, ήτοι €2.500 για επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτύξουν web portal και €5.000 για επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτύξουν εφαρμογές για έξυπνα κινητά (web mobile apps).

Τα στελέχη της verus+ παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις σχετικά με τη νέα δράση και είναι σε θέση σας ενημερώσουν και να απαντήσουν πιθανά ερωτήματα σας.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ΕΣΠΑ 2007-2013 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα"2007-2013


Σε προδημοσίευση βρίσκεται η νέα δράση του ΕΣΠΑ «ΝΕΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ», που εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα". Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενίσχυση των νέων δυναμικών επενδύσεων στο πλαίσιο μιας καινοτόμου και νέας επιχειρηματικότητας. Απευθύνεται σε νεοσύστατες επιχειρήσεις αλλά και σε φυσικά πρόσωπα που ενδιαφέρονται να προχωρήσουν στην ίδρυση μιας καινοτομικής επιχείρησης.

Το πρόγραμμα επιδοτεί έως και 50% ενέργειες για εξυπηρέτηση κτιριακών αναγκών, μηχανολογικού και εργαστηριακού εξοπλισμού, πληροφορικής τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών κ.α.

Η συνολική χρηματοδότηση που είναι διαθέσιμη ανέρχεται στα 30.000.000,00€ ενώ τα υπό υποβολή επιχειρηματικά σχέδια ξεκινούν από 20.000,00€ και μπορούν να φτάσουν τα 300.000,00€ ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησης της (υπό σύσταση) επιχείρησης.

Η Verus+ θα είναι σε θέση να εξετάσει την υποβολή του φακέλου της επιχείρησης σας με την προκύρηξη του εν λόγω προγράμματος.
Για την προαξιολόγηση είναι απαραίτητο να μας προσκομίσετε αντίγραφα των Ε3,Ε5 (ανάλογα με τη μορφή της επιχείρησης), Φ01 (μόνο για τις Α.Ε), Ε7(αν υπάρχουν) και ισολογισμούς με αποτελέσματα χρήσης (μόνο για επιχειρήσεις που είναι υποχρεωμένες να συντάσσουν) των τριών τελευταίων ετών.
Σκοπός του προγράμματος είναι:

Α) Η ενίσχυση της ίδρυσης νέων επιχειρήσεων από φυσικά πρόσωπα τα οποία επιδιώκουν να μετατρέψουν μια καινοτόμο ιδέα ή μια κατοχυρωμένη/καταγεγραμμένη τεχνογνωσία  που δεν έχει ακόμη αξιοποιηθεί εμπορικά

Β) Η ενίσχυση των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων (οι οποίες έχουν κλείσει έως και πέντε πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις), οι οποίες επιδιώκουν την εμπορική αξιοποίηση καινοτομικών ιδεών υπό τη μορφή της εμπορικής διάθεσης νέων προϊόντων/υπηρεσιών ή την επέκταση/διαφοροποίηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους.

Συνοπτικά οι επιλέξιμες δαπάνες είναι οι εξής:

·       Εξυπηρέτηση κτιριακών αναγκών  και διαμόρφωσης χώρων / Ειδικές εγκαταστάσεις
·       Μηχανολογικός και Εργαστηριακός Εξοπλισμός
·       Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
·       Κατοχύρωση – Τροποποίηση Πατεντών – Πνευματικής Ιδιοκτησίας / Χρήση και Προστασία δικαιωμάτων βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας / Μεταφορά τεχνογνωσίας
·       Δαπάνες σχεδιασμού και πιστοποίησης προϊόντων / υπηρεσιών / Διαχειριστικών Συστημάτων
·       Δαπάνες Τεχνικής / Τεχνολογικής, Επιστημονικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
·       Δαπάνες προβολής & επικοινωνίας
·       Ανάπτυξη εξειδικευμένου προσωπικού  και ανθρωπίνων πόρων
·       Λειτουργικές Δαπάνες



Για τους όρους του προγράμματος μπορείτε να ενημερωθείτε γρήγορα και εύκολα από τα στελέχη της Verus+.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΕΣΠΑ 2007-2013 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα"2007-2013


Από 10/3/2011 – 24/05/2011 θα υποβάλλονται οι αιτήσεις για το πρόγραμμα επιδότησης «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»
Το πρόγραμμα επιδοτεί έως 50% ενέργειες σχετικές με τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στους κλάδους του εμπορίου, των κατασκευών, της μεταποίησης και υπηρεσιών για δαπάνες ύψους 30.000,00€ έως 250.000,00€

Η Verus+ αναλαμβάνει δωρεάν την εξέταση και την υποβολή του φακέλου της επιχείρησης σας. (Δεν περιλαμβάνεται η σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου).
Για την προαξιολόγηση είναι απαραίτητο να μας προσκομίσετε αντίγραφα των Ε3,Ε5 (ανάλογα με τη μορφή της επιχείρησης), Φ01 (μόνο για τις Α.Ε), Ε7(αν υπάρχουν) και ισολογισμούς με αποτελέσματα χρήσης (μόνο για επιχειρήσεις που είναι υποχρεωμένες να συντάσσουν) των τριών τελευταίων ετών.

Συνοπτικά, οι επιδοτούμενες επενδύσεις είναι οι εξής:

·       Μηχανογραφικός εξοπλισμός, λογισμικό CRM και ηλεκτρονικού εμπορίου
·       Προβολή μέσω διαδικτύου
·       Αυτόματα συστήματα σχεδιαστικού (CAD, CAM κ.λ.π)
·       Βάσεις δεδομένων σχεδιαστικών και κατασκευαστικών στοιχείων
·       Σχεδιασμός και παραγωγή προωθητικού υλικού
·       Σχεδιασμός προϊόντος, ετικέτας, συσκευασίας
·       Μηχανολογικός εξοπλισμός πακετοποίησης, συσκευασίας, ετικετοποίησης
·       Εκπόνηση έρευνας αγοράς, μελετών σκοπιμότητας, marketing plan
·       Μισθοδοσία στελεχών Marketing για 12 μήνες
·       Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ
·       Εξοπλισμός ψηφιακής εικόνας (web cameras, φωτογράφησης)
·       Οπτικοακουστικά συστήματα παρουσίασης και προβολής προϊόντων
·       Ανάπτυξη και δημιουργία εταιρικής ταυτότητας
·       Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις
·       Εκδηλώσεις μικρής διάρκειας σε καταστήματα του εξωτερικού
·       Πιστοποίηση προϊόντων και συσκευασίας για είσοδο σε αγορές
·       Σύνταξη στρατηγικού σχεδίου κάλυψης νέων αγορών
·       Εξοπλισμός εργαστηρίου και ποιοτικού ελέγχου
·       Πιστοποίηση προϊόντων και συσκευασίας για είσοδο σε αγορές
·       Αγορά πνευματικής ιδιοκτησίας, αδειών εκμετάλλευσης, τεχνογνωσίας

Το «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ», το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που ανακοινώθηκε Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, έχει ως στόχο την ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας των πολύ μικρών, μικρών, μικρομεσαίων και υπό προϋποθέσεις των  μεγάλων επιχειρήσεων. Το συνολικό ύψος της χρηματοδότησης είναι 30.000.000,00€.
Στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλλουν μια πρόταση είτε μεμονωμένα, είτε ως συμμέτοχος/εταίρος  σε ομαδικό σχήμα οι παρακάτω επιχειρήσεις:
Α) Μεμονωμένες Υφιστάμενες και Νέες Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο σε επιλέξιμους ΚΑΔ στους τομείς της Μεταποίησης, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών ΚΑΙ έχουν ιδρυθεί και αρχίσει την επιλέξιμη δραστηριότητα τους πριν την 01-01-2010.

Β) Υφιστάμενες και Νέες Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο στον τομέα του Εμπορίου, έχουν ιδρυθεί και αρχίσει την επιλέξιμη δραστηριότητα τους πριν την 01-01-2010, ΚΑΙ υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν προς αξιολόγηση και ένταξη εκτός από διακριτό επενδυτικό σχέδιο και σύμφωνο συνεργασίας κοινών ενεργειών αποκλειστικά για τους σκοπούς του προγράμματος με τουλάχιστον μία πολύ μικρή, μικρή ή μεσαία επιλέξιμη επιχείρηση της περίπτωσης (Α).

Γ) Υφιστάμενες Μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο σε επιλέξιμους ΚΑΔ στους τομείς της Μεταποίησης, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών, έχουν ιδρυθεί και αρχίσει την επιλέξιμη δραστηριότητα τους πριν την 01-01-2008, ΚΑΙ υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν προς αξιολόγηση και ένταξη εκτός από διακριτό επενδυτικό σχέδιο και σύμφωνο συνεργασίας κοινών ενεργειών αποκλειστικά για τους σκοπούς του προγράμματος με τουλάχιστον δύο (2) πολύ μικρές, μικρές ή μεσαίες επιλέξιμες επιχειρήσεις της περίπτωσης (Α).

Δ) Ομάδες (τουλάχιστον τριών) Υφιστάμενων ή/και Νέων Πολύ Μικρών, Μικρών και Μεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες πληρούν τις συνθήκες επιλεξιμότητας της περίπτωσης (Α) ανωτέρω και υποβάλλουν προς αξιολόγηση και ένταξη εκτός από διακριτό επενδυτικό σχέδιο ΚΑΙ σύμφωνο συνεργασίας κοινών ενεργειών αποκλειστικά για τους σκοπούς του προγράμματος.


Ενισχύονται έργα προϋπολογισμού ύψους από 30.000,00€ έως 250.000,00€ ενώ το ποσοστό της επιδότησης διαμορφώνεται ως εξής:
1) Ανεξαρτήτως μεγέθους της (μικρομεσαίας) Επιχείρησης, και για μεμονωμένα Επιχειρηματικά Σχέδια της περίπτωσης (Α) ανωτέρω:
   o 45% του επιλέξιμου προϋπολογισμού για όλη την Επικράτεια.
2) Για την περίπτωση των συνεργασιών με μεγάλες επιχειρήσεις - συνεργασίες της περίπτωσης (Γ) ανωτέρω:
   o  40% του επιλέξιμου προϋπολογισμού για όλη την Επικράτεια για τις μεγάλες επιχειρήσεις και
   o  50% του προϋπολογισμού για όλη την Επικράτεια για τις ΜΜΕ.
3) Για Επιχειρηματικά Σχέδια σε συνεργασίες των περιπτώσεων (Β) και (Δ) ανωτέρω:
   o  50% του επιλέξιμου προϋπολογισμού για όλη την Επικράτεια.

Η διάρκεια υλοποίησης των εγκεκριμένων έργων ορίζεται σε 18 μήνες από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης της επιχείρησης, με δυνατότητα εξάμηνης (6) παράτασης.

Για τους όρους του προγράμματος μπορείτε να ενημερωθείτε γρήγορα και εύκολα από τα στελέχη της Verus+.

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Happy Birthday Twitter!

140 εκατομμύριαtweets’ την ημέρα, 177 εκατομμύρια tweets’ στις 11 Μαρτίου, 572.000 νέοι λογαριασμοί δημιουργήθηκαν στις 12 Μαρτίου, ενώ 460.000 λογαριασμοί κατά μέσο όρο δημιουργήθηκαν ημερησίως τον προηγούμενο μήνα. Κάπως έτσι γιόρτασε τα πέμπτα γενέθλιά της η παγκόσμια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ‘Twitter’.  Σύμφωνα πάντα με την εταιρία, ακόμη ένα στοιχείο που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι ότι, την ημέρα της πρωτοχρονιάς στην Ιαπωνία τα ‘tweets’ έφτασαν τα 6.939 ανά δευτερόλεπτο. Ενώ, λοιπόν, το Twitter εξαπλώνεται ραγδαία, η αξία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) γενικότερα, συνεχίζει να αμφισβητείται από πολλούς. Σε απάντηση αυτών, άλλο ένα στοιχείο έρχεται να αυξήσει τη σημαντικότητα των ‘social media’ και να τονίσει το ρόλο τους στο ‘social media marketing’. Pay with a tweet ονομάζεται το πρώτο «κοινωνικό» σύστημα πληρωμών σύμφωνα με το οποίο οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων πληρώνουν τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν με την «αξία» του κοινωνικού τους δικτύου. Κάθε φορά, δηλαδή, που κάποιος χρήστης θέλει να αγοράσει ένα προϊόν πληρώνει με ένα ‘tweet’ και με αυτό τον τρόπο το προϊόν διαδίδεται σε όλους τους «φίλους» του (“friends/followers”). Διαφήμιση, προώθηση, φήμη, αξιοπιστία και ακόμα περισσότεροι επισκέπτες στις ιστοσελίδες των προϊόντων είναι μερικά από τα οφέλη της καινούριας αυτής πρόκλησης που δημιουργείται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τι λέτε; Αξίζει η πώληση ενός προϊόντος για ένα ‘tweet’;