Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Digital Signage: Ένας πιο άμεσος τρόπος ενημέρωσης των πελατών σας

Μια σχετικά νέα τάση στο χώρο των επιχειρήσεων έχει κάνει δυναμική είσοδο.Το Digital Signage αποτελεί το νέο μέσο ενημέρωσης και προβολής μηνυμάτων προς τους πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης.

Τι είναι το Digital Signage Video

Το Digital Signage Video είναι ένα οπτικοακουστικό υλικό παρουσίασης πληροφοριών το οποίο προβάλλεται σε ψηφιακές οθόνες μαζικής θέασης. Η προβολή ψηφιακού περιεχομένου δίνει σε μια επιχείρηση τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με κύρος πληροφορίες που την αφορούν, μέσα από την αδιαμφισβήτητη διεισδυτικότητα της εικόνας. Τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, οι τιμές, οι καινοτομίες, κανονισμοί υγείας και ασφάλειας, εταιρικά νέα είναι μερικές μόνο από τις πληροφορίες που αφορούν έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση και που μπορούν να προβληθούν ψηφιακά. Μία επιπλέον ευρεία χρήση του Digital Signage Video είναι η καθοδήγηση του καταναλωτικού κοινού σε συγκεκριμένα σημεία εντός του καταστήματος με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή του και την προώθηση συγκεκριμένων προσφορών.

Η χρήση καλαίσθητων και δυναμικών εικόνων, γραφικών παραστάσεων, animation, τίτλων, ακόμη και ήχων έχουν τη δύναμη να οπτικοποιήσουν και να πλαισιώσουν κάθε πληροφορία που θέλει μια επιχείρηση να επικοινωνήσει στο κοινό της. Και όλα αυτά, στο χώρο που έχει τη μεγαλύτερη σημασία, που η σχέση με τους πελάτες ή τους επισκέπτες είναι άμεση: Στον ίδιο το της το χώρο.

Πλεονεκτήματα Digital Signage Video 

Ένα Digital Signage Video αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο marketing μεταφέροντας πολύ πιο αποτελεσματικά το μήνυμα που θέλει μια επιχείρηση να επικοινωνήσει στο κοινό της από ότι εάν χρησιμοποιούσε απλώς τον προφορικό ή το γραπτό λόγο. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι μαθαίνουν και θυμούνται ευκολότερα κάτι το οποίο έχουν δει από ότι αν το έχουν απλά ακούσει.

Μηνύματα τα οποία είναι επεξηγηματικά, όπως προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών, οδηγίες υγιεινής, κανόνες λειτουργίας, τιμοκατάλογοι προϊόντων ή πληροφορίες menu αποτελούν μερικές μόνο από τις εφαρμογές ενός Digital Signage Video συνεισφέροντας τα μέγιστα στην μετάδοση της πληροφορίας με επωφελή τρόπο.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της ψηφιακής σήμανσης σε σχέση με τη στατική, έντυπη μορφή (έντυπα, αφίσες κλπ) είναι η δυνατότητα συχνής ενημέρωσης του περιεχομένου παρακάμπτοντας το κόστος της εκτύπωσης.

Τρόπος λειτουργίας του Digital Signage
Τα βασικά μέρη ενός συστήματος ψηφιακής σήμανσης είναι:

  • οι οθόνες (μία ή περισσότερες)
  • το λογισμικό δημιουργίας περιεχομένου 
  • το λογισμικό αναπαραγωγής περιεχομένου
  • κατά περίπτωση μια συσκευή digital signage player
Οι οθόνες μπορούν να λειτουργήσουν είτε αυτόνομα είτε ως σύνολο (με τη μορφή video wall) προβάλλοντας ταυτόχρονα περιεχόμενο διαφορετικής προέλευσης (π.χ. video, ήχο, κείμενο, φωτογραφίες, διευθύνσεις internet, widgets κλπ). Η δημιουργία του περιεχομένου απαιτεί τη χρήση ειδικού λογισμικού το οποίο έχει παρόμοια λειτουργία με προγράμματα όπως οι flash editors και οι video editors.
Η διαχείριση του προβαλλόμενου περιεχομένου καθώς και των ρυθμίσεων προβολής διεξάγεται μέσα από ένα λογισμικό που βρίσκεται εγκατεστημένο σε κεντρικό υπολογιστή ο οποίος επικοινωνεί με τις οθόνες μέσω τοπικού δικτύου.
Κοινή πρακτική αποτελεί η χρήση ενός digital signage media player ο οποίος εξασφαλίζει την επεξεργαστική ισχύ που απαιτείται για την αναπαραγωγή περιεχομένου υψηλών απαιτήσεων όπως είναι το video και ο ήχος.

Ενδεικτικά ένα πακέτο ψηφιακής σήμανσης μπορείτε να δείτε εδώ

Δείτε ένα σύντομο video παρουσίασης του Digital Signage από την LG:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου