Το "article marketing" είναι ένας τύπος διαφήμισης, ο οποίος χρησιμοποιείται από εταιρίες στο πλαίσιο μίας στρατηγικής μάρκετινγκ, μέσω της συγγραφής σύντομων άρθρων που αφορούν την εταιρία και τις δραστηριότητές της.
Χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην παραδοσιακή του μορφή, σαν ένας τρόπος προώθησης της εκάστοτε εταιρίας και ενημέρωσης του κοινού για τις δραστηριότητές της, μέσω άρθρων συγκεκριμένης θεματολογίας που τοποθετούνται σε συγκεκριμένο τμήμα μίας εφημερίδας ή κάποιου άλλου επικοινωνιακού μέσου, που προορίζεται για επιχειρήσεις.
Το "internet article marketing" είναι το αρθρογραφικό μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί το internet σαν μέσο για να επιτύχει τους σκοπούς του. Αυτοί επίσης αφορούν την προώθηση της εκάστοτε επιχείρησης, με άλλα όμως μέσα. Μέσω της καλύτερης θέσης που η ιστοσελίδα της μπορεί να έχει στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization), καθώς επίσης και μέσω της αύξησης της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας της. Αν μία επιχείρηση για παράδειγμα, επιθυμεί η ιστοσελίδα της να εμφανίζεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και ταυτόχρονα επιθυμεί να αυξήσει την επισκεψιμότητά της, τότε μπορεί να δημοσιεύσει άρθρα με συγκεκριμένη θεματολογία και μορφή σε επιλεγμένους καταλόγους άρθρων (article directories) για τους οποίους γνωρίζει ότι συγκεντρώνουν έναν μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Αυτό «εκτιμάται» από τις μηχανές αναζήτησης, οδηγώντας την ιστοσελίδα της εταιρίας σε μία καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε αύξηση της κίνησής της.
Κανονικά η Google δεν επιτρέπει την αναπαραγωγή άρθρων του ιδίου περιεχομένου σε πολλούς καταλόγους άρθρων, πολλές φορές όμως αυτά παραλλάσσονται, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτησή τους σε περισσότερους από έναν καταλόγους. Τη διαδικασία αυτή μπορεί να την αναλάβει η ίδια η εταιρία, αν διαθέτει υπαλλήλους γνώστες του αντικειμένου και αρθρογράφους, ή να την αναθέσει σε μία εταιρία εξειδικευμένη σε αυτό το αντικείμενο.
Αυτές οι εταιρίες μεταξύ άλλων, αναλαμβάνουν τη συγγραφή άρθρων για επιχειρήσεις και τη δημοσίευσή τους σε καταλόγους άρθρων και σε δικτυακούς τόπους και μπορούν να προσφέρουν πακέτα υπηρεσιών. Ο στόχος μέσα από αυτή τη διαδικασία είναι και η συνεχής αναδημοσίευση των άρθρων σε ιστοσελίδες σχετικές με το αντικείμενο του άρθρου, κάτι που προκύπτει από τους ίδιους τους αναγνώστες.
Τα πλεονεκτήματα του "internet article marketing" είναι ότι σε αντίθεση με άλλες μεθόδους διαφήμισης, που εξυπηρετούν παρεμφερείς σκοπούς, έχει πολύ χαμηλότερο κόστος και μεγάλη αποτελεσματικότητα.
Η χρήση αξιόλογων άρθρων εκτός από την βελτιστοποίηση της σελίδας (SEO) και την αύξηση της επισκεψιμότητάς της, προσδίδουν αξία και στον συγγραφέα και στην εταιρία.
Η διαφοροποίηση των «SEO άρθρων» (αυτών δηλαδή που χρησιμοποιούνται για βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (Search Engine Optimization)) από οποιοδήποτε άλλο άρθρο, είναι ότι έχουν μία βασική λέξη κλειδί, η οποία συνήθως αναφέρεται στον τίτλο, στην πρώτη και στην τελευταία πρόταση και από μία φορά σε κάθε παράγραφο. Η συνεχής επανάληψη της λέξης κλειδί σε ένα SEO άρθρο, δεν αξιολογείται θετικά από τις μηχανές αναζήτησης. Η ύπαρξη της λέξης κλειδί συνδέει το άρθρο με αυτήν, αυξάνοντας τις πιθανότητες να εμφανιστεί το άρθρο σε μία αναζήτηση με αυτή τη λέξη κλειδί. Μία άλλη τεχνική στα SEO άρθρα είναι η δημιουργία υπερσυνδέσεων στη λέξη-κλειδί που να οδηγεί στην ιστοσελίδα της επιχείρησης. Τα άρθρα αυτά είναι συνήθως 500 λέξεων, είναι απλά στη δομή τους και το περιεχόμενό τους πρέπει να αφορά την λέξη κλειδί.
Συνοψίζοντας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το internet article marketing είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη, όσον αφορά την προώθηση των on line αλλά και παραδοσιακών επιχειρήσεων. Έχει πολλαπλά οφέλη κυρίως όσον αφορά το μικρό κόστος σε σχέση με την αποτελεσματικότητα. Τέλος οι εμπλεκόμενοι θα πρέπει να είναι συνεχώς ενήμεροι για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων και κατά συνέπεια και ως προς τα μέσα με τα οποία μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικά, καθώς ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google, (που είναι και ο κυρίαρχος των μηχανών αναζήτησης) αλλάζει συνεχώς.
Χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην παραδοσιακή του μορφή, σαν ένας τρόπος προώθησης της εκάστοτε εταιρίας και ενημέρωσης του κοινού για τις δραστηριότητές της, μέσω άρθρων συγκεκριμένης θεματολογίας που τοποθετούνται σε συγκεκριμένο τμήμα μίας εφημερίδας ή κάποιου άλλου επικοινωνιακού μέσου, που προορίζεται για επιχειρήσεις.
Το "internet article marketing" είναι το αρθρογραφικό μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί το internet σαν μέσο για να επιτύχει τους σκοπούς του. Αυτοί επίσης αφορούν την προώθηση της εκάστοτε επιχείρησης, με άλλα όμως μέσα. Μέσω της καλύτερης θέσης που η ιστοσελίδα της μπορεί να έχει στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization), καθώς επίσης και μέσω της αύξησης της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας της. Αν μία επιχείρηση για παράδειγμα, επιθυμεί η ιστοσελίδα της να εμφανίζεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και ταυτόχρονα επιθυμεί να αυξήσει την επισκεψιμότητά της, τότε μπορεί να δημοσιεύσει άρθρα με συγκεκριμένη θεματολογία και μορφή σε επιλεγμένους καταλόγους άρθρων (article directories) για τους οποίους γνωρίζει ότι συγκεντρώνουν έναν μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Αυτό «εκτιμάται» από τις μηχανές αναζήτησης, οδηγώντας την ιστοσελίδα της εταιρίας σε μία καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε αύξηση της κίνησής της.
Κανονικά η Google δεν επιτρέπει την αναπαραγωγή άρθρων του ιδίου περιεχομένου σε πολλούς καταλόγους άρθρων, πολλές φορές όμως αυτά παραλλάσσονται, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτησή τους σε περισσότερους από έναν καταλόγους. Τη διαδικασία αυτή μπορεί να την αναλάβει η ίδια η εταιρία, αν διαθέτει υπαλλήλους γνώστες του αντικειμένου και αρθρογράφους, ή να την αναθέσει σε μία εταιρία εξειδικευμένη σε αυτό το αντικείμενο.
Αυτές οι εταιρίες μεταξύ άλλων, αναλαμβάνουν τη συγγραφή άρθρων για επιχειρήσεις και τη δημοσίευσή τους σε καταλόγους άρθρων και σε δικτυακούς τόπους και μπορούν να προσφέρουν πακέτα υπηρεσιών. Ο στόχος μέσα από αυτή τη διαδικασία είναι και η συνεχής αναδημοσίευση των άρθρων σε ιστοσελίδες σχετικές με το αντικείμενο του άρθρου, κάτι που προκύπτει από τους ίδιους τους αναγνώστες.
Τα πλεονεκτήματα του "internet article marketing" είναι ότι σε αντίθεση με άλλες μεθόδους διαφήμισης, που εξυπηρετούν παρεμφερείς σκοπούς, έχει πολύ χαμηλότερο κόστος και μεγάλη αποτελεσματικότητα.
Η χρήση αξιόλογων άρθρων εκτός από την βελτιστοποίηση της σελίδας (SEO) και την αύξηση της επισκεψιμότητάς της, προσδίδουν αξία και στον συγγραφέα και στην εταιρία.
Η διαφοροποίηση των «SEO άρθρων» (αυτών δηλαδή που χρησιμοποιούνται για βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (Search Engine Optimization)) από οποιοδήποτε άλλο άρθρο, είναι ότι έχουν μία βασική λέξη κλειδί, η οποία συνήθως αναφέρεται στον τίτλο, στην πρώτη και στην τελευταία πρόταση και από μία φορά σε κάθε παράγραφο. Η συνεχής επανάληψη της λέξης κλειδί σε ένα SEO άρθρο, δεν αξιολογείται θετικά από τις μηχανές αναζήτησης. Η ύπαρξη της λέξης κλειδί συνδέει το άρθρο με αυτήν, αυξάνοντας τις πιθανότητες να εμφανιστεί το άρθρο σε μία αναζήτηση με αυτή τη λέξη κλειδί. Μία άλλη τεχνική στα SEO άρθρα είναι η δημιουργία υπερσυνδέσεων στη λέξη-κλειδί που να οδηγεί στην ιστοσελίδα της επιχείρησης. Τα άρθρα αυτά είναι συνήθως 500 λέξεων, είναι απλά στη δομή τους και το περιεχόμενό τους πρέπει να αφορά την λέξη κλειδί.
Συνοψίζοντας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το internet article marketing είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη, όσον αφορά την προώθηση των on line αλλά και παραδοσιακών επιχειρήσεων. Έχει πολλαπλά οφέλη κυρίως όσον αφορά το μικρό κόστος σε σχέση με την αποτελεσματικότητα. Τέλος οι εμπλεκόμενοι θα πρέπει να είναι συνεχώς ενήμεροι για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων και κατά συνέπεια και ως προς τα μέσα με τα οποία μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικά, καθώς ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google, (που είναι και ο κυρίαρχος των μηχανών αναζήτησης) αλλάζει συνεχώς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου