Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Ενημερωθείτε για τo CRM και τα πλεονεκτήματα του

Το CRM αποτελεί μία λύση ακόμη και για μικρομεσαίες εταιρίες.Η άμεση και εύκολη επαφή με πελάτες, προμηθευτές για έναν επαγγελματία είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρηση.



Ποιά είναι τα βασικά πλεονεκτήματα μιας λύσης CRM;


Οργάνωση
   Έχοντας τα δεδομένα σας συγκεντρωμένα με τάξη θα διευκολύνει κατα πολύ την εργασία σας.Πολλοί επιχειρηματίες ακόμα και σήμερα κρατούν τις τηλεφωνικές επαφές τους και τα ραντεβού τους σε σημειωματάρια.Μόλις οι πελάτες της επιχείρησης αυξηθούν αυτό θα οδηγήσει σε χαοτική κατάσταση καθώς θα χρειαστούν αρκετά σημειωματάρια για την καταγραφή τους και πολύ πιθανό να χαθεί κάποια σημαντική επαφή.


  Η διάθεση μίας web-based, online βάσης δεδομένων πελατών προσφέρει αναμφίβολα μεγάλη ευκολία χρήσης κατά την αναζήτηση των επαφών σας. Πλέον, οι περισσότερες λύσεις CRM προσφέρουν και smartphone apps, ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα πελατών, χωρίς να χρειάζεστε κάποιο laptop ή desktop υπολογιστή. 

Follow-Up
  Μια λύση CRM θα σας επιτρέψει να θέσετε υπενθυμίσεις σχετικά με το πότε θα χρειαστεί να κάνετε follow-up σε μια επαφή σας, ενώ διαθέτει dashboards που θα σας προσφέρουν μια ενημερωμένη λίστα σχετικά με το άτομο που θα πρέπει να επικοινωνήσετε καθημερινά.

Ιστορικό
  Ένα ακόμη όφελος της επιχείρησης σας έρχεται να προσθέσει το CRM. To ιστορικό σχέσεων μιας επιχείρησης είναι τεράστιας σημασίας για την οργάνωση της.Συγκεκριμένα, σας δίνεται η δυνατότητα να ανατρέξετε σε παλαιότερες επαφές με τους πελάτες σας.Σε περίπτωση που η επιχείρηση ανήκει σε συνεργάτες, ανα πάσα στιγμή ο καθένας τους μπορεί να ελέγξει το background και όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για τη συνεργασία της εταιρείας με τον κάθε προμηθευτή. 

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου