H Dell, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες πληροφορικής παγκοσμίως εδώ και 28 χρόνια στηρίζει τεχνολογικά ανθρώπους,ομάδες, χώρες και κοινότητες με σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τους.Προϊόντα και υπηρεσίες που διακρίνονται από άριστη τεχνολογική κατάρτιση είναι αυτά που κάνουν την Dell τόσο δημοφιλή και αξιόπιστη ανά τον κόσμο. Αυτό όμως που προκαλεί εντύπωση και καθιστά την Dell ακόμη πιο προσιτή και ανθρώπινη είναι ,η δαιδαλώδης πολιτική που ακολουθεί όσον αφορά την εταιρική κοινωνική της ευθύνη. Παρακάτω παρατίθενται οι κατηγορίες στις οποίες η Dell εφαρμόζει προγράμματα στήριξης:
- Περιβάλλον
Χρήση υλικών φιλικών προς το περιβάλλον που έχουν περάσει από χημικούς ελέγχους καθώς και μείωση της κατανάλωσης της ενέργειας είναι οι δύο άξονες τους οποίους η Dell προσπαθεί να ακολουθήσει κατά τον σχεδιασμό των προϊόντων της.Κάνει επίσης μία συνεχή προσπάθεια να εκμηδενίσει την σπατάλη κατά την παραγωγή. Έτσι,παράγει,καταναλώνει και ανακυκλώνει τα πάντα χωρίς να πετάει τίποτα,μία στρατηγική που θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να υιοθετήσουν.Μετά την παραγωγή σειρά έχει η συσκευασία και η μεταφορά των ειδών. Η συσκευασία είναι «έξυπνη» αφού καταλαμβάνει ελάχιστο όγκο και τα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι εμπνευσμένα από την φύση και έχουν ως βάση το φυτό μπαμπού. Το μπαμπού το χρησιμοποιεί η Dell γιατί είναι ένα φυτό το οποίο μεγαλώνει γρήγορα,είναι αρκετά ισχυρό και η χρήση του δεν επιβαρύνει καθόλου το περιβάλλον. Όσον αφορά την μεταφορά των φορτίων προτιμώνται φορτηγά-πλοία με σκοπό να μειωθούν τα απαιτούμενα καύσιμα ανά προϊόν. Τέλος η εταιρία έχει αναπτύξει προγράμματα ανακύκλωσης των συσκευών για κάθε είδος πελάτη.Χαρακτηριστικά, εταιρίες και άτομα μπορούν να ανακυκλώνουν δωρεάν τα παλιά τους Dell και εκτυπωτές σε όλο τον κόσμο ή σε συνεργασία με το “National Christina Foundation” να τα χαρίσουν σε μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς που ενδεχομένως να τα έχουν ανάγκη.
- Κοινωνία
Προγράμματα εκμάθησης και εναρμόνισης με την τεχνολογία στους νέους, οικονομική στήριξη των καρκινοπαθών παιδιών,ευκαιρίες απασχόλησης σε φοιτητές και συμπαράσταση σε όσους έχουν πληγεί από καταστροφικά φυσικά φαινόμενα είναι μόνο κάποιες από τις κινήσεις που κάνει η Dell για να βοηθήσει όσους έχουν ανάγκη. Η εταιρεία θεωρεί απαραίτητη την εκπαίδευση των παιδιών όλου του κόσμου και κάνει τα πάντα για να παράσχει τις ψηφιακές της υπηρεσίες Γι’αυτό τον λόγο κάνει μεγάλες χρηματικές και τεχνολογικές δωρεές σε σχολεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα προσφέροντας εθελοντική εκπαίδευση σε νέους και παιδιά από όλο τον κόσμο.Επιπρόσθετα σημαντική είναι και η cloud εφαρμογή που έχει αναπτύξει με σκοπό να δημιουργηθούν εξειδικευμένα προγράμματα θεραπείας για κάθε παιδί που πάσχει από καρκίνο. Στόχος της είναι να διαχειριστεί όσο καλύτερα γίνεται την ποιότητα ζωής των παιδιών και των οικογενειών τους αφού τους παρέχει συνεχή στήριξη. Όσον αφορά τα καταστροφικά φυσικά φαινόμενα, η Dell προσπαθεί να αποκαταστήσει την επικοινωνία και την ανάγκη σε ύπαρξη δικτύου και υπολογιστών έπειτα απο σεισμούς όπως στην Αϊτή το 2010 και την Ιαπωνία το 2011.Ακόμη σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό της Αμερικής δημιούργησε το πρώτο κέντρο ανθρωπιστικής βοήθειας μέσω των δημοφιλών κοινωνικών δικτύων.Τέλος η εταιρία σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Τέξας ανταμοίβει με $50.000 τους φοιτητές που θα προτείνουν μία καινοτομική ιδέα για την επίλυση των κοινωνικών προβλημάτων όπως η εκμάθηση των κατοίκων της Ρουάντα να καλλιεργούν την γη τους για να παρέχουν τροφή στους ασθενείς των νοσοκομείων που πάσχουν απο AIDS.
- Άνθρωποι
Η Dell κατάνοεί την διαφορετικότητα και προσαρμόζει τις εκάστοτε συνθήκες με τις ιδιαιτερότητες των ανθρώπων που την ενδιαφέρουν τόσο στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό περιβάλλον της.Έτσι δημιουργεί τις βάσεις στις οποίες οι άνθρωποι που την περιβάλλουν να αναπτύσσουν τα ταλέντα και τις ιδιαιτερότητες τους απερίσπαστα. Πιο συγκεκριμένα η Dell δείχνει ενεργά την στήριξη της στους:
1.Άνθρωποι με αναπηρία
Η εταιρία προσπαθεί να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της προσιτά σε ανθρώπους με αναπηρία με πολλούς τρόπους.Προσαρμόζουν το λογισμικό και το hardware των συσκευών και σε συνεργασία με την “Electronic Vision Access Solutions(EVAS)” στοχεύουν στην δημιουργία συσκευών εξειδικευμένων και ειδικών για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα. Επιπλέον δίνει την δυνατότητα στους υπαλλήλους που αντιμετωπίζουν κινητικά ή νοητικά προβλήματα να εκπαιδευτούν κατάλληλα ούτως ώστε να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με όλους και να συνεργάζονται αρμονικά με τους συναδέλφους και τους προϊστάμενους τους.
2.Ισπανοαμερικανοί και Αφροαμερικανοί
Call-centers, διαφημίσεις και διοργάνωση εκδηλώσεων στα ισπανικά, συνεργασίες με οργανισμούς στήριξης των Ισπανοαμερικανών και προμηθευτές ισπανοαμερικανικής καταγωγής είναι μόνο μερικά από τα σχέδια της εταιρίας με σκοπό την ενεργή και αρμονική συνεργασία μαζί τους. Ακόμη καταρτίζει ειδικά προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης των εργαζομένων και προσεγγίζει τους υποψήφιους υπαλλήλους της μέσω της συμμετοχής της σε συνέδρια και συναντήσεις ισπανοαμερικανικών φορέων. Η Dell επίσης αναγνωρίζει τους Αφροαμερικανούς σαν ιδιαίτερο κομμάτι της αγοράς και γι’αυτό τον λόγο συμμετέχει ενεργά και χρηματοδοτεί το συνέδριο Odyssey που απαρτίζεται κυρίως από ισχυρές,έγχρωμες γυναίκες από όλα τα επαγγελματικά πεδία όπου συζητούν σε χαλαρό τόνο ενισχύοντας τις δημόσιες σχέσεις τους. Τέλος, η εταιρία έχει δημιουργήσει το BRIDGE, ένα πρόγραμμα αύξησης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της μέσω της εκμετάλλευσης των προσωπικών και επαγγελματικών ταλέντων των Αφροαμερικανών. Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχει σε εκδηλώσεις οργανισμών φιλικών προς τους Αφροαμερικανούς και με αυτόν τον τρόπο δείχνει ενεργά την παρουσία της.
3.Άνθρωποι με ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις
Πολιτική της Dell είναι να παρέχει τις υπηρεσίες της σε όλους χωρίς να κάνει διαχωρισμούς σε κανέναν. Έτσι στηρίζει ενεργά τους πελάτες της που διαθέτουν ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις οργανισμών που τους αφορούν και επιπλέον ενθαρρύνει τους υπαλλήλους της να συμμετέχουν κι αυτοί.Η Dell επίσης έχει βραβευτεί απο τον οργανισμό για τα δικαιώματα του ανθρώπου ως μία από τις καλύτερες εταιρίες ως προς το εργασιακό περιβάλλον και την στήριξη της διαφορετικότητας των ανθρώπων. Τέλος το 2008 η Dell συμμετείχε στην καμπάνια RED η οποία συγκέντρωνε χρήματα για την θεραπεία του AIDS.
Η προσπάθεια της Dell για την ενίσχυση της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης είναι συνεχής και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο.Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνει την ενεργή στήριξη σε ομάδες και ανθρώπους που την έχουν ανάγκη και φυσικά την προβολή της εικόνας μίας άριστα οργανωμένης επιχείρησης με ενδιαφέρον όχι μόνο την μεγιστοποίηση των κερδών της αλλά και την ευρωστία της κοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου