Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Δημιουργώντας μία ελκυστική εταιρική σελίδα στο facebook


Τα τελευταία χρόνια το Facebook έχει κάνει μία πραγματική εισβολή στις ζωές όλων μας καθώς είναι ένα μέσο που το χρησιμοποιούν χιλιάδες καθημερινά τόσο σε επίπεδο κοινωνικοποίησης όσο και σε επίπεδο ενημέρωσης. Για τον λόγο αυτόν αποτελεί μία σημαντική πλατφόρμα προβολής και διαφήμισης των εταιριών στους υπάρχοντες άλλα κυρίως στους δυνητικούς πελάτες. Ποιοι όμως είναι οι βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσει μία εταιρία στο facebook για να αυξήσει την συμμετοχή των fan και να γίνει ελκυστική;




Άμεση ανταπόκριση στα σχόλια,τις ερωτήσεις και τις απορίες των χρηστών
Όπως πολλοί πελάτες περιμένουν μία καλή εξυπηρέτηση από τις επιχειρήσεις μέσω τηλεφώνου ή στο κατάστημα αυτοπροσώπως, έτσι περιμένουν την ίδια ανταπόκριση και στην σελίδα στο Facebook. Πιστέψτε το ή όχι ,άλλα το 95% των επιχειρήσεων με σελίδα στο Facebook δεν ανταποκρίνονται σε σχόλια των ακόλουθων τους.Επομένως είναι σημαντικό να μην αφήνουμε αναπάντητα ερωτήματα γιατί έτσι χτίζουμε την εικόνα της επιχείρησης που ενδιαφέρεται,ασχολείται προσωπικά και είναι ικανή να διαχειριστεί οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση.

Χρήση οπτικών μέσων
Το οπτικό περιεχόμενο τραβάει τους χρήστες του Facebook. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι φωτογραφίες και τα  βίντεο έχουν αυξήσει την συμμετοχή των χρηστών κατά διπλάσιο ποσοστό απ' ότι αναρτήσεις χωρίς οπτικά. Προτείνονται φωτογραφίες με ανθρώπινο περιεχόμενο που μιλάνε στην «καρδιά» του χρήστη ή fan της σελίδας μας και όχι αποστειρωμένες εικόνες παλαιότερης εποχής. Ακόμη videos με αποκλειστικότητες,συμβουλές και ενδιαφέροντα θέματα θα αυξήσουν την εμπλοκή και την συμμετοχή των fan της σελίδας μας.Σημαντική επίσης είναι και η ώρα ανάρτησης των παραπάνω οπτικών μέσων. Θα πρέπει να είναι τις ώρες που οι περισσότεροι χρήστες είναι συνδεδεμένοι ούτως ώστε  να το προσέξουν και να ενδιαφερθούν περισσότερο. Η αναρτήσεις θα πρέπει να είναι συχνές αλλά όχι συνεχόμενες για να αποφευχθεί το spam και για να μην κουράσουμε τους fan μας. Τέλος θα πρέπει να υπάρχει ποικιλία στις αναρτήσεις και όχι μόνο για συγκεκριμένα θέματα με σκοπό να διατηρηθεί το ενδιαφέρον των χρηστών μας αμείωτο και δίνοντας κίνητρο για συχνή περιήγηση στο προφίλ μας. Οι σημαντικότερες αναρτήσεις ή αυτές που θέλουμε να δουν οι χρήστες μας μπορούν να καρφιτσωθούν στην αρχή της σελίδας και να φαίνονται πιο μεγάλες και να κινήσουν ευκολότερα την προσοχή τους.

Χρησιμοποιήστε μια ελκυστική cover photo
Στις αρχές του 2012 το προφίλ των χρηστών στο facebook άλλαξε και μετατράπηκε σε ένα λεύκωμα αναμνήσεων με την ονομασία “timeline”.Βασική αλλαγή σε αυτό ήταν η πρόσθεση μίας φωτογραφίας εξωφύλλου η οποία είναι ορατή από όλους και αποτελεί την πρώτη εικόνα που έχει κάποιος για την επιχείρηση μας. Σημαντικό ρόλο επομένως, παίζει η δημιουργία ενός ελκυστικού εξωφύλλου, που θα προωθεί τα αντιπροσωπευτικά χρώματα της εταιρίας και θα μένει στο μυαλό του χρήστη.

Ενεργή εμπλοκή και με άλλες σελίδες παρόμοιου περιεχομένου
Στο Facebook έχουμε τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούμε, να εμπλεκόμαστε ως σελίδα με άλλες εταιρείες. Μπορούμε να κάνουμε likes, σχόλια σε άλλες εταιρείες που είναι σχετικές με το αντικείμενό μας. Με αυτόν τον τρόπο, το όνομα της εταιρείας μας είναι ορατό και κάπου εκτός της σελίδας μας, κάπου που υπάρχουν πιθανοί fan μας που βλέποντας κάποιο σχόλιό μας, μπορεί να θα θελήσουν να κάνουν like και στη δική μας σελίδα. Με το να είμαστε ενεργοί ως εταιρεία/χρήστης στο facebook, αυξάνουμε τις πιθανότητες για μεγαλύτερο κοινό και απήχηση.Επίσης ευεργετικός μπορεί να θεωρηθεί και ο σχολιασμός των τρεχόντων γεγονότων.Αν για παράδειγμα σε λίγες μέρες θα υπάρξει ένα event ή μία γιορτή το πιο πιθανό είναι οι φίλοι της σελίδας μας να μιλάνε για αυτό κι έτσι είναι πιθανότερο να μοιραστούν και να σχολιάσουν κάποια ανάρτηση μας η οποία θα έχει σχέση με τα τρέχοντα γεγονότα ή μια φλέγουσα είδηση. Σε περίπτωση δηλαδή κάποιου δυσάρεστου συμβάντος η δημοσίευση συλληπητηρίων θα δείξει και θα προωθήσει μια πιο «ανθρώπινη»εικόνα της επιχείρησης και θα είναι μία κίνηση η οποία θα εκτιμηθεί.

Ενθάρρυνση της συμμετοχής των χρηστώn στην σελίδα μας
Διεξάγουμε δημοσκοπήσεις, θέτουμε ερωτήματα, ζητάμε τα σχόλια των χρηστών για τα νέα προϊόντα, τις νέες ιδέες, τις υπηρεσίες, την εταιρεία μας.Με αυτό τον τρόπο γινόμαστε άμεσα προσβάσιμοι σε αυτούς, επικοινωνιακοί, ανθρώπινοι. Τους δείχνουμε πόσο πολύ μας ενδιαφέρει η δική τους γνώμη, οι δικές τους ανάγκες.

Και μία τελευταία ανορθόδοξη αλλά όχι λιγότερο σημαντική συμβουλή!
Δεν κάνουμε ποτέ like σε δική μας ανάρτηση, στη δική μας σελίδα.Είναι αυτοαναφορικό και σίγουρα περιττό. Για να ανεβάζουμε εμείς κάτι στη σελίδα της εταιρείας μας είναι σίγουρα κάτι που μας αρέσει και θέλουμε να το μοιραστούμε με τους άλλους.

Άμα επιδιώκετε οι ακόλουθοι σας να συμμετέχουν περισσότερο στην εταιρική σας σελίδα στο Facebook η λύση είναι μία. Να συμμετέχετε και εσείς περισσότερο!Με τον τρόπο αυτό θα αυξήσετε τους ακολούθους σας στο facebook θα αποκτήσετε περισσότερα likes και σχόλια και γενικότερα θα αναπτύξετε μεγαλύτερη συμμετοχή και ενδιαφέρον για την επιχείρηση σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου