Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Τι πρέπει να γράφουμε σε ένα newsletter για να μην θεωρηθεί spam

Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα θυμούνται ότι γράφτηκαν στο newsletter μας ή που θέλουν απλά να διαγράψουν τα μηνύματα τους από τα εισερχόμενα, γι'αυτό όσα περισσότερα μπορούμε να κάνουμε για να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα το μήνυμα μας να θεωρηθεί spam τόσο το καλύτερο. Οι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολουθούν αν ο αριθμός των spam είναι υψηλός ώστε να σταματήσουν αυτομάτως την λειτουργία του. Έτσι για να μην θεωρηθεί το μήνυμα spam από τον αναγνώστη είναι αναγκαίο να τηρηθούν κάποιοι κανόνες. Οι κανόνες αυτοί είναι:



1) Ποτέ να μην προσθέτουμε άτομα στην λίστα μας χωρίς τη ρητή άδεια τους. Υπάρχουν αρκετοί που προσθέτουν οποιοδήποτε άτομο έχουν συναντήσει στην λίστα τους, η οποία πιθανώς θα θεωρηθεί πολύ σύντομα σαν spam. Έτσι ο σωστός τρόπος είναι να προσθέτουμε μόνο αυτούς που έχουν πει ότι θέλουν να λαμβάνουν νέα.

2) Διευκολύνουμε τη διαγραφή από το newsletter μας. Οι περισσότεροι πάροχοι υπηρεσιών προσφέρουν δωρεάν κάποιο αυτοματοποιημένο σύστημα διαγραφής έτσι ώστε οι αναγνώστες να κάνουν μόνο ένα κλικ στον σύνδεσμο unsubscribe και να σταματήσουν να λαμβάνουν newsletters.

3) Πρέπει να αναφέρουμε αναλυτικά ποιοι είμαστε. Η διεύθυνση πρέπει να είναι πραγματική και καλό θα ήταν να αναγράφουμε την επωνυμία της επιχείρησης καθώς και κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας

4) Χρησιμοποιούμε καλό παροχέα υπηρεσιών email. Οι καλοί πάροχοι προσφέρουν εργαλεία που βοηθούν στην κατασκευή ποιοτικών emails καθώς και επενδύουν πολλά στον έλεγχο των χρηστών τους. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθούν φθηνές λύσεις είναι πιθανόν το newsletter μας να θεωρηθεί απευθείας spam

5) Δεν αλλάζουμε το όνομα του newsletter. Μερικοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ότι τα μηνύματα από το νέο όνομα προέρχονται από το ίδιο πρόσωπο και τα θεωρούν spam.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου