Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Προσκλήσεις 383,5 εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών






Τρεις νέες προσκλήσεις, συνολικού προϋπολογισμού 383,5 εκ. ευρώ, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση» και από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης, ανακοινώνουν τα Υπουργεία Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, για την ανάπτυξη των ευρυζωνικών υποδομών στη χώρα μας.

Η πρώτη πρόσκληση: Δικτυωμένα ευρυζωνικά δημόσια κτίρια

Η πρώτη Πρόσκληση (Πρόσκληση 32), προϋπολογισμού 175 εκ. ευρώ, με τίτλο «Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ», απευθύνεται στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και αφορά την επέκταση και συνέχιση του Δικτύου ΣΥΖΕΥΞΙΣ Ι, το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και προσφέρει δικτυακές υπηρεσίες σε 4.500 κτίρια φορέων του Ελληνικού Δημοσίου εδώ και 6 χρόνια (2006-2011).

Η πρόσκληση αποσκοπεί στην υλοποίηση έργου το οποίο θα περιλαμβάνει:
  • Την ένταξη κάθε κτιρίου δημόσιου φορέα στο Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ (εκτιμώνται σε τουλάχιστον 30.000 κτίρια συμπεριλαμβανομένων των σχολείων)
  • Την αναβάθμιση του βαθμού ευρυζωνικότητας του ΣΥΖΕΥΞΙΣ Ι
  • Την αναβάθμιση των υφιστάμενων υπηρεσιών και ιδιαίτερα της ασφάλειας του Δικτύου
  • Την παροχή νέων υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας
Επιπλέον, στο πλαίσιο της υλοποίησης του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ, πρόκειται να αξιοποιηθούν οι δημόσιες ευρυζωνικές υποδομές ΜΑΝ (Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών) που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο του Ε.Π «Κοινωνία της Πληροφορίας», καθώς και ο υφιστάμενος δικτυακός και τηλεφωνικός εξοπλισμός του ΣΥΖΕΥΞΙΣ Ι.

Η δεύτερη πρόσκληση - Διασύνδεση δημόσιων φορέων σε μητροπολιτικό επίπεδο

Η δεύτερη Πρόσκληση (Πρόσκληση 33), προϋπολογισμού 7 εκ ευρώ, με τίτλο «Ολοκλήρωση Μητροπολιτικών Δακτυλίων (ΜΑΝ) με Εθνικά Δίκτυα», αποσκοπεί στη λειτουργική και τεχνική ολοκλήρωση των Μητροπολιτικών Ευρυζωνικών Δικτύων Οπτικών Ινών (ΜΑΝ), τα οποία υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ και προσφέρουν υπηρεσίες διασύνδεσης υψηλής ταχύτητας σε τοπικό επίπεδο, σε φορείς δημόσιου ενδιαφέροντος σε 68 πόλεις της χώρας (εκτός της Περιφέρειας Αττικής και του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης).

«Ο συνδυασμός του πλεονεκτήματος της υψηλής ταχύτητας διασύνδεσης των δημόσιων φορέων σε μητροπολιτικό επίπεδο, με την ευρεία γεωγραφική διασπορά και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρει το προαναφερθέν Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ στους χρήστες του, πρόκειται να οδηγήσει στην περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και την υλοποίηση νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στη Δημόσια Διοίκηση», αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου.

Για την υποστήριξη των παραπάνω, η προτεινόμενη πράξη θα πρέπει να υλοποιεί δράσεις όπως:
  • Παροχή υπηρεσιών ολοκλήρωσης των ΜΑΝ με το Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ σε τεχνικό επίπεδο
  • Παροχή υπηρεσιών υποστήριξης της λειτουργίας της παραπάνω υποδομής
Η τρίτη πρόσκληση - Ευρυζωνικές υποδομές σε αγροτικές περιοχές χωρίς δίκτυο

Η τρίτη Πρόσκληση (Πρόσκληση 34) που ανακοινώνεται από κοινού με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, προϋπολογισμού 201,5 εκ ευρώ, με τίτλο «Ανάπτυξη Ευρυζωνικών Υποδομών σε λευκές αγροτικές περιοχές της Ελληνικής Επικράτειας», αποσκοπεί στην κάλυψη των αγροτικών περιοχών της χώρας με διαδικτυακή υποδομή υψηλής ταχύτητας.

Για την υλοποίηση της δράσης αυτής, οι πόροι που θα αξιοποιηθούν προέρχονται τόσο από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση» όσο και από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης, από το οποίο έχουν εκχωρηθεί 50 εκ ευρώ, καθώς με κοινή απόφαση των υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, (για το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης) και Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (για το ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση), αποφασίστηκε η ενιαία αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και ο ενιαίος σχεδιασμός της δράσης «Ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών στις αγροτικές περιοχές της χώρας χωρίς υφιστάμενο δίκτυο», με την ευθύνη της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού.
  
Οι ανωτέρω Προσκλήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο πολιτικών του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση», με τη συνδρομή πόρων των ΠΕΠ, καθώς και τουπρογράμματοςΑγροτικής Ανάπτυξης (η Πρόσκληση 34) και συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από εθνικούς πόρους.

Πηγές:
 

Προσεχώς: Η ανανεωμένη εμφάνιση του Gmail


Ανανεωμένη εμφάνιση

Δείτε το βίντεο για να πάρετε μια γενική ιδέα για τις επερχόμενες βελτιώσεις.
Σύντομα θα γίνει αναβάθμιση στη νέα εμφάνιση. Αν δεν θέλετε να περιμένετε για την αυτόματη αλλαγή, μπορείτε να αλλάξετε την εμφάνιση του Gmail σήμερα, κάνοντας σύνδεση και επιλέγοντας Αλλαγή στη νέα εμφάνιση.


Πιο ευανάγνωστο, πιο μοντέρνο

Βελτιωμένη προβολή συνομιλιών, περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής και ανανεωμένα θέματα: το Gmail είναι πλέον πιο ευανάγνωστο και πιο μοντέρνο.
Κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος
Κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος

Νέα θέματα

Εξερευνήστε τα νέα θέματα και προσαρμόστε την εμφάνιση του Gmail.

Βελτιωμένη προβολή συνομιλιών

Ο νέος σχεδιασμός των συνομιλιών δίνει έμφαση στο περιεχόμενο των μηνυμάτων σας. Επιπλέον, οι εικόνες προφίλ σάς επιτρέπουν να διαπιστώνετε πιο εύκολα με ποιον μιλάτε.
Μάθετε περισσότερα.Κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος

Νέες δυνατότητες προσαρμογής

Έχετε πλέον τη δυνατότητα να επιλέξετε τον αριθμό των μηνυμάτων που θα εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη σας επιλέγοντας από τρεις διαφορετικές προβολές: Άνετη, Βολική και Συμπαγής.

Περισσότερος έλεγχος

Επίσης, πλέον μπορείτε να ελέγξετε καλύτερα το μέγεθος του παραθύρου συζήτησης. Απλά σύρετέ το στο επιθυμητό μέγεθος.

Κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος

Μετάβαση στις Επαφές και τα Tasks

Πλέον, μπορείτε να αλλάζετε πιο εύκολα την προβολή σας μεταξύ αλληλογραφίας, επαφών και Tasks.

Νέα γραμμή εργαλείων

Η νέα γραμμή εργαλείων είναι πάντα ορατή και εμφανίζει μόνο τα κουμπιά που χρειάζεστε, όταν τα χρειάζεστε.

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Η χειραγώγηση των Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης


Μετά από δεκαετίες επιτυχημένης εφαρμογής σε συνεργασία με την πλειονότητα των ΜΜΕ, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εφαρμόζει την τεχνική του «σπιράλ της σιωπής» και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τελευταίο δείγμα αυτής της τακτικής αποτελεί η πρωτοφανής αγωγή που κατέθεσε η σύμβουλος του πρωθυπουργού  κα. Β.Σχοιναράκη κατά του δημοσιογράφου  Ανδρικάκη, για σχόλια αλλά και “likes” που έκανε στον τοίχο του λογαριασμού του, στο Facebook. Η αγωγή κατά την άποψη μας, αποτελεί μοναδική μελέτη περίπτωσης για το νομικό κόσμο και για τους επαγγελματίες της πληροφορικής και της επικοινωνίας (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο).
 Το νέο διαδόθηκε αστραπιαία στο διαδίκτυο και στα ανεξάρτητα ΜΜΕ, ενώ έγκριτοι δημοσιογράφοι, πήραν σαφή θέση κατά της συγκεκριμένης πρακτικής στο Twitter:


Οι ενέργειες αυτές κάνουν εμφανή τα σημάδια του πανικού, καθώς οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, πιστεύουν ότι οργανώνονται «κινήματα» και «επαναστάσεις» μέσα από τα Social Media. Το λάθος που κάνουν όλες οι κυβερνήσεις, σε κάθε μεριά του πλανήτη που βιώνει αντίστοιχες καταστάσεις, είναι ότι τα κινήματα δεν γεννιούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αυτά χρησιμοποιούνται για λόγους επικοινωνίας.

Η πιο κραυγαλέα περίπτωση χειραγώγησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν στα πλαίσια της "Αραβικής Άνοιξης" που με πάθος χειροκρότησε η Σοσιαλιστική Διεθνής, η οποία βέβαια μέχρι πρότινος είχε ως εξέχοντα μέλη τους εκδιωχθέντες δικτάτορες. Συγκεκριμένα, όταν οι διαδηλωτές βγήκαν στους δρόμους της Τυνησίας, του Καΐρου και της Βεγγάζης, τα καθεστώτα διέκοψαν τις συνδέσεις στο Internet και στην κινητή τηλεφωνία σε μια προσπάθεια να κόψουν κάθε δυνατή γραμμή επικοινωνίας των νέων καθώς και να σταματήσουν την εικονική επανάσταση που ξεκίνησαν μέσω Facebook. Όπως η ιστορία κατέγραψε, απέτυχαν παταγωδώς.

H πρακτική της φίμωσης των Social Media, έχει περάσει ως σκέψη και από την κυβέρνηση της Μεγάλης Βρετανίας. Στις πρόσφατες αναταραχές σε διάφορες πόλεις, η κυβέρνηση του Cameron, μελέτησε σε συνεργασία με τις αντίστοιχες εταιρίες, τον αποκλεισμό των "νεαρών ταραξιών" από το Facebook, το Twitter ακόμα και από την υπηρεσία BlackBerry Messernger.  (σχετικό άρθρο FT). Τελικά επικράτησαν οι ψύχραιμες φωνές και οι εταιρίες αρκέστηκαν σε δηλώσεις ότι θα συνεργαστούν με τις αρχές για τον εντοπισμό και την πάταξη του οργανωμένου εγκλήματος.

Τίθεται λοιπόν το ερώτημα; Είναι έτοιμη η σημερινή κυβέρνηση να βάλει «σιδερένιους φράχτες» εκτός από  τα πέριξ της Βουλής και στα Social Media;

Γιατί είναι χρήσιμη η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις επιχειρήσεις;


Σε συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύσαμε το καλοκαίρι σχετικά με την ανακοίνωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σας παραθέτουμε το ακόλουθο:


Το e-invoicing υπόσχεται εξοικονόμηση κόστους και αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. 
Μέχρι και 587 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα θα μπορούσε να εξοικονομεί η Ευρωπαϊκή Ενωση, μέσα από την ευρεία καθιέρωση της πρακτικής της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Με σχεδόν 28 δισεκατομμύρια τιμολόγια να διακινούνται στην Ευρώπη σε ετήσια βάση και με τη δυνατότητα εξοικονόμησης 5,5 με 8,5 ευρώ ανά τιμολόγιο, η δυνατότητα για μείωση του κόστους υπολογίζεται στα 139 με 214 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Ειδικά σε μία οικονομική συγκυρία όπως αυτή που βιώνουμε, τα μεγέθη αυτά δεν είναι δυνατό να μας αφήνουν αδιάφορους.

Πρόσφατη συνάντηση των εκπροσώπων των ευρωπαϊκών χωρών για το e-invoicing, που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι στην Κροατία, είχε σαν στόχο την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των «ειδικών» των διαφόρων χωρών, με στόχο την επιτάχυνση του ρυθμού υιοθέτησης της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Κάποια από τα βασικά συμπεράσματα της συνάντησης αυτής ήταν η ανάγκη για υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσα από λύσεις και προγράμματα διαχείρισης γνώσης και ανταλλαγής πληροφορίας, ώστε να διαθέτουν τη γνώση και την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να προχωρήσουν σε πρακτικές e-invoicing.

Επιπλέον, το ηλεκτρονικό τιμολόγιο θα πρέπει να ορίζεται ως απαραίτητη προϋπόθεση για όλες τις προμήθειες του δημοσίου, ώστε ο βαθμός υιοθέτησης και τα οικονομικά οφέλη που αυτό επιφέρει να επιτυγχάνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συνέδριο επεσήμανε ακόμα την ανάγκη για τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης να ανεβάσουν ταχύτητα στο e-invoicing και να αντιληφθούν ότι αποτελεί ένα μέσο για τόνωση της οικονομίας και διευκόλυνσης της ένταξης των εθνικών επιχειρήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά.

Συζητήθηκε, τέλος και ο μελλοντικός ρόλος του CEN e-Invoice Gateway, μίας πύλης η οποία παρέχει υποστηρικτικό και ενημερωτικό υλικό για τη διευκόλυνση της μετάβασης μιας εταιρείας σε περιβάλλον e-invoicing. Το netweek επικοινώνησε με κάποιους από τους Country Experts στον χώρο του e-invoicing και παραθέτει τις απόψεις και τις βέλτιστες πρακτικές που αυτοί συστήνουν.

Η σημασία των προτύπων: 
Ole Madsen, Country Information Manager - Δανία
Οταν ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικά αρχεία στη Δανία το 2005, υπήρχαν πολλές εταιρείες Πληροφορικής και λογισμικού που είχαν διαφορετική άποψη σχετικά με το πώς έπρεπε να γίνει αυτό. Η κυβέρνηση της Δανίας αποφάσισε τότε να προχωρήσει σε νόμο που προβλέπει ότι όλοι οι προμηθευτές του δημοσίου είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

Ο νόμος προσδιορίζει επίσης τα χαρακτηριστικά και τη μορφή που θα πρέπει να έχουν τα τιμολόγια. Οι λύσεις που τείνουν να επιβιώνουν είναι εκείνες που βασίζονται σε καθιερωμένα πρότυπα, τα οποία υποστηρίζονται από διεθνείς οργανισμούς, π.χ. W3C ή OASIS. -Εξίσου κρίσιμο είναι τα πρότυπα που θα ακολουθηθούν να είναι ανοικτά και δωρεάν.

Είναι επίσης σημαντικό να βοηθηθούν οι μικρότερες επιχειρήσεις, στο ξεκίνημά τους. Στη Δανία, το κράτος παρείχε δωρεάν μια σχετική υπηρεσία, επιτρέποντας στις μικρές επιχειρήσεις να στέλνουν τα έντυπά τους τιμολόγια σε έναν φορέα που αναλάμβανε το σκανάρισμά τους και την αποστολή ενός αρχείου δομημένου XML στον παραλήπτη. Αλλη μια σχετική υπηρεσία είναι η λειτουργία ενός Document Portal, όπου οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να σημπληρώνουν τα στοιχεία σε ένα ηλεκτρονικό τιμολόγιο και να το αποστέλουν αυτόματα στον κρατικό φορέα τον οποίο τιμολογούν.

Η χρήση του Ιnternet ως άνευ χρέωσης μέσου μεταφοράς των ηλεκτρονικών τιμολογίων είναι πολύ μεγάλης σημασίας. Για το λόγο αυτό, υποστηρίζουμε και μια λύση ανοικτού κώδικα η οποία επιτρέπει σε μικρές και μεγάλες εταιρείες Πληροφορικής να ενσωματώσουν το format των αρχείων και την ασφαλή μεταφορά μέσω Internet στο δικό τους λογισμικό.

Η μικρή εταιρεία που επιζητά μια δωρεάν λύση, μπορεί να χρησιμοποιήσει το ανοικτού κώδικα Government Secure Document Software. Η μεγάλη εταιρεία που χρειάζεται μια πιο εξελιγμένη λύση, μπορεί να την αναζητήσει στην αγορά Πληροφορικής.

Το ebInterface του AUSTRIAPRO
Gerhard Laga, Country Information Manager - Αυστρία
Ο Gerhard Laga, ο οποίος είναι Επικεφαλής του e-Center του Οικονομικού Επιμελητηρίου Αυστρίας, επίσης επισημαίνει τη σημασία των προτύπων και του ρόλου της κυβέρνησης στη διάδοση του e-invoicing: «Το Οικονομικό Επιμελητήριο της Αυστρίας έχει δραστηριοποιηθεί στον χώρο του e-invoicing από το 2005.
Πέρα από τις ενέργειές μας να κινητοποιήσουμε την Ευρώπη προς την κατεύθυνση του e-invoicing από το 2007, σε συνεργασία με τον οργανισμό AUSTRIAPRO αναπτύξαμε το ανοικτό XML format ebInterface -με προσέγγιση τύπου bottom-up.

Το Επιμελητήριο παρέχει στα μέλη του, υπό μορφή υπηρεσίας, δωρεάν λογισμικό και ενημερωτικά βιβλία πάνω στο e-invoicing. Από το 2011, το Υπουργείο Οικονομικών και φορείς όπως το Δημαρχείο της Βιέννης, δέχονται ηλεκτρονικά τιμολόγια σε format ebInterface.»

Ευκαιρία για βελτίωση όλων των διαδικασιών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Darko Gulija, Εθνικό Συμβούλιο για το e-Business - Κροατία
Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του e-invoicing στην επιχείρησή σας, πρέπει να «πιάσετε» την πλειοψηφία των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεστε, συμπεριλαμβανομένων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ). Αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μέρος της αγοράς του e-invoicing, αλλά και παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για βελτιώσεις σε αποτελεσματικότητα και εξοικονόμηση κόστους. Η επιτυχής υιοθέτηση του e-invoicing από τις ΜΜΕ χαρακτηρίζεται από δύο σημεία-κλειδιά: την ευκολία χρήσης και τη διάθεση της γνώσης.

Οι λύσεις που απευθύνονται σε ΜΜΕ πρέπει να είναι ευνόητες τόσο σε τεχνικό, όσο και επιχειρηματικό επίπεδο. Η κατάρτιση ενός ξεκάθαρου επιχειρησιακού μοντέλου είναι, ενδεχομένως, ακόμη σημαντικότερη από οποιαδήποτε τεχνική λύση. Για να ξεπεραστούν οι αμφιβολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρησιακοί χρήστες όταν μπαίνουν σε έναν νέο τομέα τον οποίον δεν γνωρίζουν, χρειάζονται μια ξεκάθαρη άποψη του συνολικού κόστους (κόστους υπηρεσίας, λογισμικού, εξοπλισμού, εκπαίδευσης και ανθρώπινου δυναμικού) και των οφελών.

Πολύ σημαντική είναι και η δύναμη της διαχείρισης της γνώσης. Η πρόσβαση στη συνολική εικόνα που προκύπτει από τη σύνθεση της επιμέρους πληροφορίας, σε μια εύκολη και μη τεχνική γλώσσα και η ευκολία άντλησης απαντήσεων στα συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτει ο χρήστης, θα τονώσουν την αυτοπεποίθησή του να ξεκινήσει κάτι καινούριο.

Θα χρειαστεί ακόμα ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τον χρηστη να εκτιμήσει την ετοιμότητά του, ώστε να μπορεί να υπολογίσει τους απαιτούμενους πόρους και τεχνικές προϋποθέσεις και να κατανοήσει την ευκαιρία που προσφέρει το e-invoicing για την ευρύτερη βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Το ευρύτερο πλαίσιο του e-invoicing
Η αυτοματοποίηση και η απλοποίηση των συναλλαγών μεταξύ των επιχειρήσεων επιτρέπει γρηγορότερη και ακριβέστερη επεξεργασία δεδομένων, μεγαλύτερη επιχειρηματική ευελιξία και προσαρμογή σε φορολογικούς και άλλους κανονισμούς.

Τα πλεονεκτήματα του e-invoicing έναντι των έντυπων τιμολογίων είναι πολλαπλά. Το e-invoicing μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η αποστολή και λήψη ηλεκτρονικών τιμολογίων αλλά και τόσο εξελιγμένο όσο η ολοκληρωμένη επεξεργασία των σχετικών δεδομένων, χωρίς να απαιτείται η παραμικρή παρέμβαση για την εκτέλεση απλών και επανλαμβανόμενων διαδικασιών.

Οσον αφορά τα πλεονεκτήματα, αυτά μπορεί να είναι τόσο απλά όσο η κατάργηση του κόστους εκτύπωσης και αποστολής τιμολογίων, αλλά και τόσο σύνθετα όσο η γρήγορη και αυτοματοποιημένη τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων μιας επιχείρησης. Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες προλαμβάνουν τα ανθρώπινα σφάλματα και τον αντίκτυπό τους όσον αφορά την ικανοποίηση του πελάτη ή τη φορολογική νομιμότητα. Βγάζοντας τα καθημερινά, διαχειριστικά θέματα από τη μέση, το e-invoicing ανοίγει το δρομο για εστίαση στην καινοτομία, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη.


Πηγές:
http://www.netweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=22078&pg=2&ss=
http://www.e-invoice-gateway.net/