Η αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων µε τους πελάτες είναι πια στο κέντρο κάθε λειτουργίας της επιχείρησης, λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού!
Η οργάνωση των λειτουργιών μιας επιχείρησης έχει ανάγκη για πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών πώλησης και υποστήριξης πελατών με τη χρήση συστημάτων CRM.
Με την εφαρµογή Soft1 CRM τα στελέχη μιας επιχείρησης μπορούν να εκμεταλλευτούν άμεσα και εύκολα όλες τις πληροφορίες πωλήσεων - παραγγελιών - υποστήριξης, να δρομολογήσουν ενέργειες για επίλυση περιστατικών, να ικανοποιήσουν αιτήµατα πελατών, να διαχειριστούν ευκαιρίες πώλησης και να διεκπεραιώσουν εργασίες που αφορούν σε παραγγελίες και εισπράξεις, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.
Πηγή www2.softone.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου