Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Τι είναι το Google Voice?

Εδώ κι ένα χρόνο περίπου οι χρήστες του Gmail απέκτησαν τη δυνατότητα να συνομιλούν δωρεάν με άλλους Gmail χρήστες μέσω κλήσης και βιντεοκλήσης από την ίδια τη σελίδα των email τους, αλλά και να πραγματοποιούν κλήσεις σε σταθερά και κινητά με πολύ φθηνές χρεώσεις και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης κάποιου προγράμματος στον υπολογιστή. Χαρακτηριστικό που ήρθε σε άμεση σύγκριση με το πολύ γνωστό σε όλους και δημοφιλές Skype. Ωστόσο, για τους κατοίκους των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής αυτό ήταν ακόμα μεγαλύτερη καινοτομία καθώς ήρθε να ενισχύσει το ήδη υπάρχων από τον Μάρτιο του 2009 Google Voice.

Το Google Voice λοιπόν είναι κάτι πολύ παραπάνω από τη δυνατότητα κλήσεων μέσω Ίντερνετ. Ένας απλός χρήστης Gmail έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί δωρεάν σε έναν Google αριθμό τηλεφώνου και να εκμεταλλευτεί τις φθηνές χρεώσεις και τις μοναδικές προσφορές που του προσφέρονται και το σημαντικότερο μπορεί να χρησιμοποιεί αυτό το νούμερο σε οποιαδήποτε συσκευή τηλεφώνου επιθυμεί, κινητή ή σταθερή!

Η ιδέα είναι πολύ χρήσιμη καθώς με αυτό τον τρόπο συνδέεται ο χρήστης με έναν συγκεκριμένο αριθμό τηλεφώνου κι όχι με μια συγκεκριμένη συσκευή. Σε μια εποχή που όλοι σχεδόν έχουν το σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι, το κινητό τους τηλέφωνο (πολλές φορές όχι μόνο ένα!) και πιθανόν και της δουλειάς τους το τηλέφωνο, μια τέτοια καινοτομία έρχεται να τους λύσει τα χέρια και να κάνει ακόμα ευκολότερη και λιγότερο σύνθετη την επικοινωνία τους με όλους.


Η χρήση είναι πολύ εύκολη. Από τη σελίδα του Google Voice στο Ίντερνετ, ή και μέσω mobile apps διαθέσιμα για Android, iPhone και Blackberry, επιλέγεις να πραγματοποιήσεις μια κλήση σε κάποιο νούμερο χρησιμοποιώντας τον Google αριθμό σου και μια οποιαδήποτε από τις συσκευές που έχεις συνδέσει με το νουμερο αυτό ή εναλλακτικά και από τον ίδιο τον υπολογιστή (όπως και με το Skype). Αφού επιλέξεις τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις και τη συσκευή που θα χρησιμοποιήσεις, χτυπάει η συσκευή αυτή και απαντώντας στο ακουστικό ενεργοποιείται η κλήση στο νούμερο που επέλεξες. Το άτομο που καλείς θα δει στην αναγνώριση της κλήσης τηλεφώνου του τον Google αριθμό σου, άσχετα από ποια συσκευή πραγματοποίησες την κλήση -εννοείται πως στην εκάστοτε συσκευή που χρησιμοποιείς δεν είσαι υποχρεωμένος να ακυρώσεις τον πάροχο που είχες από πριν!


Το Google Voice εκμεταλλευόμενο μάλιστα και πολλά από τα χαρακτηριστικά του Gmail, προσφέρει πολλές ακόμα δυνατότητες όπως online τηλεφωνητή, με εγγραφή φωνητικών μηνυμάτων σε κείμενο και αποστολής τους με SMS ή email για πιο εύκολη διαχείριση, φθηνές intenational κλήσεις, εγγραφή και φραγή κλήσης, ταυτόχρονη κλήση με πολλούς και πολλά άλλα.


Το δυσάρεστο της υπόθεσης είναι πως το Google Voice έχοντας κλείσει πλέων 2 χρόνια λειτουργίας είναι ακόμα διαθέσιμο μόνο σε κατοίκους των Η.Π.Α. Εμείς στην Ελλάδα και σε άλλες 37 χώρες έχουμε προς το παρόν μόνο τη δυνατότητα κλήσεων και βιντεοκλήσεων μέσω της Gmail σελίδας στο Ίντερνετ δωρεάν σε άλλους Gmail λογαριασμούς αλλά και επί πληρωμή σε εγχώρια σταθερά, κινητά και σε άλλους 150 προορισμούς εξωτερικού.

Για την ώρα λοιπόν ευελπιστούμε να φτάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτή η νέα τεχνολογία και στη χώρα μας.
Πατήστε για περισσότερες πληροφορίες για τις χρεώσεις του Google και του Skype.

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΕΞΑΓΓΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΑ BLOG

Nομοθετικά μέτρα για την λειτουργία των blogs - ιστολογίων προς την κατεύθυνση της ταυτοποίησης των διαχειριστών, καθώς και τη δυνατότητα άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών για περισσότερα εγκλήματα απ' όσα επέτρεπε ο νόμος μέχρι σήμερα, εξήγγειλε την Τρίτη ο υπουργός Δικαιοσύνης, Μιλτιάδης Παπαϊωάννου.


Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Βήματος, ο υπουργός Δικαιοσύνης ισχυρήστηκε ότι ίσως θα πρέπει να επανεξεταστεί η αυτοδέσμευση των δημοσιογράφων, αφού έχουν παρουσιαστεί φαινόμενα σχολιασμού στο Διαδίκτυο περιστατικών πολιτικής βίας, ο οποίος εξυπηρετεί συμφέροντα που αντίκεινται στην ελευθερία της έκφρασης και στη δημοκρατία.

Τα μέλη της της νέας νομοθετικής επιτροπής που θα συγκροτηθεί υπό την προεδρία του αντιπροέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας, κ. Α. Ράντου, θα μελετήσουν μια σειρά ρυθμίσεων για την ταυτοποίηση των διαχειριστών/blogs αλλά και τη διεύρυνση των λόγων για τους οποίους θα ζητείται η άρση του απορρήτου και θα καταθέσουν προτάσεις. 

Υπέρ της θέσης ότι το απόρρητο των επικοινωνιών δεν ισχύει για τις διαδικτυακές αναρτήσεις έχει ταχθεί επανειλημμένα και ο Άρειος Πάγος. Σύμφωνα με τις γνωμοδοτήσεις του, οι Αρχές πρέπει να μπορούν να ζητούν από τους παρόχους τα στοιχεία χρηστών που κατηγορούνται για αξιόποινες πράξεις χωρίς να ζητούν άδεια από την Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών. 


Τέλος, ο κ. Παπαϊωάννου τόνισε ότι οι νομοθετικές αλλαγές δεν θα ξεπερνούν την αρχή της ελευθερίας της έκφρασης ώστε να μην περιοριστέι η ελευθερία του λόγου, η οποία είναι κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα.



Πήγες: http://dikastis.blogspot.com/2011/08/blog.html
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=413666&wordsinarticle=blog






ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ YOUTUBE CHANNEL ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ MARKETING ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Λένε ότι μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις. Αν είναι έτσι τότε ένα βίντεο ισοδυναμεί με πολύ περισσότερες!
Έχει παρατηρηθεί πως οι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να δουν ένα βίντεο παρά να διαβάσουν ένα μακροσκελές κείμενο. Ένα βίντεο μπορεί να είναι ενημερωτικό και εκπαιδευτικό αλλά ταυτόχρονα και διασκεδαστικό.

Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται πως όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ιδιαίτερα στο εξωτερικό δημιουργούν βίντεο σχετικά με τη δραστηριότητα τους αλλά και φτιάχνουν το δικό τους youtube channel. Όμως ποια θα μπορούσε να είναι τα οφέλη ενός βίντεο για το marketing μιας επιχείρησης; Και τι είναι το κανάλι του Youtube;

Το πιο ευρέως διαδεδομένο site προβολής και ανάρτησης βίντεο είναι το YouTube, το οποίο και δίνει στους χρήστες του τη δυνατότητα να φτιάξουν το δικό τους κανάλι με βίντεο – YouTube Channel (κάτι παρόμοιο με το profile των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης) όπου μπορεί κανείς να παρουσιάσει κάποιες βασικές πληροφορίες για τον εαυτό του, να ανεβάσει τα βίντεο του, να επισημάνει τα αγαπημένα του και να γίνει μέλος σε διάφορες ομάδες.

Για μια επιχείρηση τώρα το YouTube Channel χρησιμοποιείται για λόγους marketing.
Μέσω ενός βίντεο μπορεί να προβάλει και να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, τη χρησιμότητα τους καθώς και τον τρόπο χρήσης τους ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της.
Το κανάλι της παρουσιάζοντας τα στοιχεία της (όπως ο κλάδος της, τα στοιχεία επικοινωνίας και η εταιρική ιστοσελίδα) και έχοντας ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο, συνήθως σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει τη βοηθά να αποκτήσει μια ταυτότητα.
Επίσης ανεβάζοντας και εκπαιδευτικά ή ενημερωτικά βίντεο έχει τη δυνατότητα να παρέχει πληροφόρηση όχι μόνο για τις δραστηριότητες της αλλά και για θέματα του αντικειμένου της, καθιστώντας τις γνώσεις της προσιτές σε όλους και βοηθώντας έτσι όχι μόνο τους πελάτες της αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες που μπορεί να αναζητούν σχετικές πληροφορίες. Με αυτό τον τόπο της προσδίδεται αξιοπιστία και αποδεικνύεται το πόσο καλός γνώστης του αντικειμένου της είναι.
Επιπλέον, στο κανάλι υπάρχει μια συνέπεια ως προς το περιεχόμενο της, ιδιαίτερα συγκριτικά με τα μεμονωμένα βίντεο, αφού κανείς μπορεί να βρει εκεί όλα τα σχετικά βίντεο και επομένως και τη συνέχεια ή το επόμενο μέρος του βίντεο που παρακολουθεί
Έτσι με τη δημιουργία του εταιρικού YouTube Channel μια επιχείρηση μπορεί να γίνει περισσότερο γνωστή, να ενισχύσει την αξιοπιστία της και επιπλέον να κερδίσει νέους πελάτες.

Τι όμως θα μπορούσε να μια βοηθήσει μια επιχείρηση να πετύχει τα παραπάνω; Ενδεικτικά, στην αρθρογραφία αναφέρονται :
  • Καθορισμός εξ' αρχής του σκοπού δημιουργίας του καναλιού και του στόχου
  • Επιλογή κατάλληλου και αντιπροσωπευτικού ονόματος για το κανάλι
  • Περιγραφή του περιεχομένου που θα βρει κανείς στο κανάλι
  • Στους τίτλους των βίντεο να εμπεριέχονται λέξεις - κλειδιά για την εύκολη ανεύρεσή του από τις μηχανές αναζήτησης
  • Χρήση tags
  • Οργάνωση  και ταξινόμηση βίντεο σε κατηγορίες - playlists
 

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΒΕΛΤΙΣΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

H Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αναλαμβάνουν μία καινοτόμο πρωτοβουλία, τον σχεδιασμό και τη διοργάνωση των e-volution awards .
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα απονεμηθούν βραβεία που θα αναγνωρίζουν και θα επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Στα e-volution awards μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλες οι επιχειρήσεις που είτε δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Συμμετοχή μπορεί να υποβάλλει είτε η ίδια η εταιρεία που δραστηριοποιείται online, φυσικό πρόσωπο, νόμιμος εκπρόσωπος, είτε κάποιος από τους προμηθευτές της για κάποια από τις εφαρμογές ή υπηρεσίες που έχει υλοποιήσει για αυτήν. Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλλει συμμετοχή σε όσες κατηγορίες επιθυμεί.
Σκοπός:
Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στόχος:
Στόχος των εν λόγω βραβείων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης case studies, τα οποία θα αποτελέσουν οδηγό για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις καθώς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης τόσο σε B2B επίπεδο όσο και σε B2C.
Γιατί να δηλώσετε συμμετοχή / Οφέλη:
·         Λαμβάνετε μέρος στο μοναδικό διαγωνισμό που επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
·         Η διάκριση αποτελεί σημαντική αναγνώριση και επιβράβευση της δουλειάς σας αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
·         Με τη χρήση του λογότυπου e-volution awards, μπορείτε να επικοινωνήσετε για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε την διάκρισή σας στο ευρύτερο κοινό και στους πελάτες σας

Ημερομηνίες:
Τελική Ημερομηνία Υποβολής Συμμετοχών: 7 Οκτωβρίου 2011.
Ημερομηνία Απονομής των Βραβείων: Δεκέμβριος 2011.

Αξιολόγηση Έργων - Κριτική Επιτροπή:
Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί από έγκριτη κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Την ευθύνη της επιστημονικής υποστήριξης του διαγωνισμού έχει το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN).
Η αξιολόγηση θα στηριχθεί στα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην φόρμα συμμετοχής και λαμβάνοντας υπ΄ όψη θέματα:
·         καινοτομίας / πρωτοτυπίας
·         μέγεθος αξιοποίησης /χρήσης
·         οφέλη / ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
·         πλάνα επέκτασης καθώς και εξειδικευμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την κατηγορία συμμετοχής.

Βραβεία:
e-volution award
Απονέμεται στην επιχείρηση, η οποία θα συγκεντρώσει την καλύτερη αξιολόγηση/βαθμολογία από την κριτική επιτροπή σε συγκεκριμένη κατηγορία από όλους συνολικά τους επιχειρηματικούς κλάδους.
e-volution έπαινος
Απονέμεται στην επιχείρηση που θα συγκεντρώσει την καλύτερη αξιολόγηση/βαθμολογία από την κριτική επιτροπή σε συγκεκριμένο επιχειρηματικό κλάδο.

Για υποβολή της συμμετοχής σας επισκεφτείτε το http://www.evolutionawards.gr/ default.asp?pid=26&la=1

Πηγές:

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΝΕΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ



Νέα καινοτομική επιχειρηματικότητα – Αιτήσεις από 1/8 ως 30/9

Σκοπός- Στόχοι του Προγράμματος - Επιλέξιμες Επιχειρήσεις
·         Ενισχύεται η δημιουργία / ίδρυση νέων επιχειρήσεων από φυσικά πρόσωπα τα οποία επιδιώκουν να μετατρέψουν μία καινοτόμο ιδέα ή/και μία καταγεγραμμένη / κατοχυρωμένη τεχνογνωσία που δεν έχει ακόμη αξιοποιηθεί εμπορικά,  σε επιχειρηματική καινοτομία.
·         Ενισχύονται οι πολύ μικρές και μικρές νέες επιχειρήσεις (οι οποίες έχουν κλείσει έως και πέντε πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις) οι οποίες επιδιώκουν την εμπορική αξιοποίηση καινοτομικών ιδεών υπό τη μορφή της εμπορικής διάθεσης νέων προϊόντων ή υπηρεσιών ή την επέκταση / διαφοροποίηση των προϊόντων / υπηρεσιών τους ή την βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας ή της διαδικασίας παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιούν.

Πλαίσιο Υλοποίησης του Προγράμματος
•             Δημόσια Δαπάνη: Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται με 30.000.000,00€  μέσω του ΕΠΑΝ ΙΙ. 
                Προϋπολογισμός Έργων: Ενισχύονται έργα προϋπολογισμού ύψους επένδυσης από €30.000,00 έως €300.000,00 ευρώ για το τομέα της μεταποίησης ή από €20.000,00 έως €200.000,00 για τα επενδυτικά σχέδια που δραστηριοποιούνται σε όλους τους υπόλοιπους επιλέξιμους κλάδους οικονομικών δραστηριοτήτων.
•             Ποσοστά ενίσχυσης Δημόσιας Χρηματοδότησης: Το ποσοστό ενίσχυσης ανέρχεται σε  60% των επιλέξιμων δαπανών, και όχι 50% όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί .
•             Επιλέξιμες Δαπάνες: Καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα ενεργειών όπως:
o              Μηχανολογικός και Εργαστηριακός Εξοπλισμός
o              Πληροφορική / τηλεπικοινωνίες 
o              Κατοχύρωση – Τροποποίηση Πατεντών – Πνευματικής Ιδιοκτησίας / Χρήση και Προστασία δικαιωμάτων πατεντών και πνευματικής ιδιοκτησίας / Μεταφορά τεχνογνωσίας
o              Κτιριακά / Διαμόρφωση κτιρίων και  χώρων / Ειδικές Εγκαταστάσεις
o              Σχεδιασμός και πιστοποίηση προϊόντων, υπηρεσιών και διαδικασιών / Πιστοποίηση Διαχειριστικών Συστημάτων
o              Δαπάνες Τεχνικής, Επιστημονικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
o              Δαπάνες προβολής & επικοινωνίας
o              Ανάπτυξη εξειδικευμένου προσωπικού  και ανθρωπίνων πόρων
o              Ανάπτυξη Πρωτοτύπων
o              Λειτουργικές Δαπάνες
•             Διάρκεια Υλοποίησης: Η διάρκεια υλοποίησης των εγκεκριμένων έργων ορίζεται σε 18 μήνες από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης της επιχείρησης, με δυνατότητα εξάμηνης (6) παράτασης.
•             Υποβολή προτάσεων: Οι επενδυτικές προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά (υποχρεωτικά) μέσω των δικτυακών τόπων του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης (ΕΦΕΠΑΕ)  και του ΥΠΟΙΑΝ 
•             Επιλεξιμότητα Δαπανών : Από την ημερομηνία Προκήρυξης του Προγράμματος Φορείς διαχείρισης : η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας – Διεύθυνση Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΔΜΜΕ) και ο Ενδιάμεσος Φορέας του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα (ΕΦΕΠΑΕ). Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Κανονισμού De Minimis (αριθ.1998/2006)
•             Διαδικασία: Οι προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του δικτυακού τόπου www.ependyseis.gr, www.ependyseis.gr/mis στην οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέρχονται και μέσω συνδέσμων των ανωτέρω αναφερόμενων ιστοσελίδων. Η επενδυτική πρόταση υποβάλλεται ηλεκτρονικά με το «Έντυπο Υποβολής», το οποίο παράγεται κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής από το Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων που παρέχει το ΥΠΟΙΑΝ. Ως προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής των προτάσεων ορίζεται η 14η ώρα της ημέρας που έχει καθοριστεί ως καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής εκάστου έτους (κύκλου). Μετά τη λήξη της ημερομηνίας της ηλεκτρονικής υποβολής των προτάσεων εκάστου κύκλου, δεν γίνεται αποδεκτή καμία υποβολή προτάσεων για τον κύκλο αυτό. 
      Για την ηλεκτρονική υποβολή, κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να επισκεφθεί τους σχετικούς δικτυακούς τόπους και να λάβει αναλυτική ενημέρωση και οδηγίες αναφορικά με τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της Πρότασής του (www.ypoian.gr , www.antagonistikotita.gr, www.espa.gr, www.ependyseis.gr/mis , www.ggb.gr). 

Τα στελέχη της Verus Plus μελετούν την προκήρυξη και θα είναι σε θέση να λύσουν τις τυχόν απορίες σας, να σας δώσουν διευκρινήσεις αλλά και να σας βοηθήσουν στην προετοιμασία του φακέλου σας για την υποβολή της πρότασης σας!


http://epan2.antagonistikotita.gr/greek/prokResultsFull.asp?id=191
http://www.ependyseis.gr/sub/neakepix/taytotita.htm

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΝΟΜΟΥ


Επιχειρηματικότητα των νέων Aιτήσεις ως 31/8!

 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η δράση, η οποία θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο του νέου επενδυτικού νόμου 3908/11, απευθύνεται σε νέους 20-40 ετών και αφορά στην κάλυψη των βασικών αναγκών για τα πρώτα 5 έτη λειτουργίας της επιχείρησής τους.
Διαθέσιμα κονδύλια
Τα διαθέσιμα κονδύλια για την ειδική κατηγορία τηςΕπιχειρηματικότητας Νέων του Νόμου 3908/2011ανέρχονται σε 150 εκατ. € για το έτος 2011.
 ΕΠΙΛΕΞΙΜΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Επιλέξιμα είναι τα επενδυτικά σχέδια που υποβάλλονται για την ίδρυση και τη λειτουργία μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, στο εταιρικό κεφάλαιο των οποίων συμμετέχουν με ποσοστό άνω του 50% φυσικά πρόσωπα έως 40 ετών που ασκούν αποκλειστικά τη διαχείριση της εταιρείας.
Η δράση ισχύει και για επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν εντός του 2011 και βρίσκονται ήδη στη διαδικασία υλοποίησης της επένδυσής τους.
Προϋπολογισμός έργων
Το ελάχιστο ύψος των επενδύσεων στις ενισχύσεις της κατηγορίας Επιχειρηματικότητα Νέων του νόμου 3908/2011 ορίζεται, με βάση το μέγεθος της επιχείρησης, ως εξής:
• Για πολύ μικρές επιχειρήσεις, το ποσό των εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ.
• Για μικρές επιχειρήσεις, το ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ
ΕΝΙΣΧΥΣΗ / ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ (έως 40%)
Η ενίσχυση παρέχεται κατά τα πρώτα πέντε έτη λειτουργίας της επιχείρησης και μέχρι του ποσού του 1.000.000 ευρώ, εφόσον γίνεται χρήση χρηματοδοτικής μίσθωσης εγκαταστάσεων και εξοπλισμού. Σε κάθε άλλη περίπτωση παρέχεται επιχορήγηση το ύψος της οποίας δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 500.000 ευρώ. Το ανά έτος χορηγούμενο ποσό δεν δύναται να υπερβαίνει το 33% του συνόλου της χορηγούμενης ενίσχυσης. Τα ποσοστά ενίσχυσης δεν μπορούν να υπερβαίνουν:
Στις περιφέρειες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας, ορίζονται ποσοστά ενίσχυσης 35% για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται τα τρία πρώτα έτη μετά την ίδρυση της επιχείρησης και 25% για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται τα δύο επόμενα έτη. Τα ανωτέρω ποσοστά προσαυξάνονται κατά 5% στα νησιά των ως άνω Περιφερειών με πληθυσμό μικρότερο των 5.000 κατοίκων.
Στις περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδος και Αττικής, ορίζονται ποσοστά ενίσχυσης 25% για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται τα τρία πρώτα έτη μετά την ίδρυση της επιχείρησης και 15% για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται τα δύο επόμενα έτη.
 ΕΝΙΣΧΥΟΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
Η ενίσχυση παρέχεται για δαπάνες που αφορούν αμοιβές για νομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες διοικητικής υποστήριξης και παροχής συμβουλών για τη δημιουργία της επιχείρησης, καθώς και δαπάνες που πραγματοποιούνται κατά τα πρώτα πέντε έτη μετά την ίδρυση της επιχείρησης και αφορούν:
·              Τόκους εξωτερικής χρηματοδότησης με επιτόκιο που δεν υπερβαίνει το επιτόκιο αναφοράς.
·              Δαπάνες μίσθωσης εγκαταστάσεων και εξοπλισμού παραγωγής.
·              Δαπάνες για ενέργεια, ύδρευση και θέρμανση καθώς και διοικητικές επιβαρύνσεις και φόρους (εκτός του Φ.Π.Α. και των εταιρικών φόρων).
·              Δαπάνες χρηματοδοτικής μίσθωσης εγκαταστάσεων και εξοπλισμού παραγωγής (leasing).
·              Δαπάνες μισθοδοσίας, συμπεριλαμβανομένου και των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης, με την προϋπόθεση ότι γι` αυτές δεν έχουν δοθεί άλλου είδους ενισχύσεις.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: από 1 ΙΟΥΛΙΟΥ μέχρι 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά (www.ependyseis.gr) και έπειτα εντύπως: 
·         Στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Επενδυτών της Επιχειρησιακής Μονάδας Ανάπτυξης του Υπουργείου με έδρα τη Θεσσαλονίκη (Διοικητήριο Θεσσαλονίκης, Γραφείο 203, 2ος όροφος, ΤΚ 54123), για  τις επιχειρήσεις που ιδρύονται και λειτουργούν στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας.
·         Στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Επενδυτών του Υπουργείου για τις επιχειρήσεις που ιδρύονται και λειτουργούν σε όλη την υπόλοιπη Επικράτεια (Κοραή 4, 6ος όροφος, ΤΚ 10564, Αθήνα). 
Κάθε φάκελος ελέγχεται και αξιολογείται σε 40 ημέρες από την καταληκτική ημερομηνία συμπλήρωσής του από τυχαίους επιλεγμένους αξιολογητές. Με βάση τη σειρά κατάταξης τα επενδυτικά σχέδια επιλέγονται προς υπαγωγή στις διατάξεις του νόμου μέχρις εξαντλήσεως του ποσού της αντίστοιχης ενίσχυσης.
     Μέγιστη διαρκεια υλοποίησης του έργου: 18 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής εγκριτικής απόφασης ένταξης





Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ AppCamp ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αύριο Τρίτη 19 Ιουλίου ολοκληρώνεται το πρώτο AppCamp Greece “το πρώτο Πανελλήνιο πρόγραμμα επιτάχυνσης ιδεών για εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (mobile applications). Στόχος αυτού, η μετατροπή καλών ιδεών σε εμπορικά εκμεταλλεύσιμα προϊόντα και υπηρεσίες απευθυνόμενα στην παγκόσμια αγορά μέσα σε δύο εβδομάδες.“

Οι διοργανωτές στέλνουν ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσους ενδιαφέρονται, να γνωρίσουν τις ομάδες και τους μέντορες που συμμετείχαν από τη Θεσσαλονίκη στο πρόγραμμα και να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από τις ιδέες που υλοποιήθηκαν. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 8:30 το βράδυ της Τρίτης στο ΤΗΕ ΜΕΤ Hotel – Roof Garden -χάρτης εδώ, (αντίστοιχη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα και στην Αθήνα).
Η δομή και το ύφος της συνάντησης δε θα διαφέρει και πολύ από τα γνωστά σε πολλούς Open Coffee, τα οποία μπορεί να κάνουν διακοπές, όμως οι περισσότεροι μέντορες και διοργανωτές του AppCamp, με κάποιο τρόπο σχετίζονται με αυτά.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα γίνεται μια τέτοια οργανωμένη και συντονισμένη προσπάθεια όπου οι συμμετέχοντες καθοδηγούνταν δωρεάν από μια ομάδα μεντόρων που συνδυάζουν ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων στους τομείς προγραμματισμού, design, μάρκετινγκ και χρηματοδότησης.

Η όλη προσπάθεια εστιάζει στον κλάδο των κινητών εφαρμογών δημιουργώντας τις βάσεις  για υλοποίηση παρόμοιων μελλοντικών επιχειρηματικών ιδεών.

Το πρόγραμμα αποτελεί καινοτομία καθώς δεν προσπαθεί να μιμηθεί ξένα προγράμματα, αντιθέτως συνδυάζει τις πετυχημένες μεθόδους τους και τις προσαρμόζει στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.
Ξεκίνησε 4-5 Ιουλίου και εξελίχθηκε σε 3 φάσεις στις οποίες επιλέχθηκαν να συμμετέχουν οκτώ ομάδες από τις τριάντα περίπου που εξέφρασαν ενδιαφέρον, με την υποστήριξη του THERMI LINK (προθερμοκοιτίδα) της Θερμοκοιτίδας Επιχειρήσεων THERMI A.E και εταιρειών του κλάδου κινητών εφαρμογών και πληροφορικής.

Οι επιλεγμένες ομάδες συναντήθηκαν από όλη την Ελλάδα σε 3 συνεργατικούς χώρους (coworking spaces) σε Αθήνα (CoLab), Θεσσαλονίκη (THERMI LINK) και Πάτρα (Indifex).

Ορόσημο της οργάνωσης αποτέλεσε το AppResort (9-10 Ιουλίου) στην Πορταριά του Πηλίου. Εκεί πραγματοποιήθηκαν workshops πάνω σε επίκαιρα τεχνολογικά κι επιχειρηματικά νέα και οι συμμετέχοντες εξέφρασαν τις θετικές τους εντυπώσεις από τη μέχρι τώρα συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ενώ οι εκπρόσωποι των εταιρειών εντυπωσιάστηκαν από το επίπεδο των γνώσεων αλλά και την πρωτοτυπία των ομάδων που συμμετέχουν.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το AppCamp θα βρείτε εδώ ή/και εδώ ή επικοινωνήστε στο info@appcamp.gr

Πηγή:www.capital.gr

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Η ......άλλη πλευρά της Ελλάδας

Η είδηση που είχε δημοσιευθεί πριν λίγες βδομάδες για το σχολείο διπλοβάρδιας που παρόλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε έγινε πρωτοσέλιδο χάρη στην επίδοση των μαθητών του στις πανελλήνιες εξετάσεις, την οποία κατάφεραν, όπως οι ίδιοι παραδέχτηκαν, με πολύ δουλειά και δική τους αλλά και των καθηγητών, οι οποίοι δούλευαν και εκτός ωραρίου με δική τους πρωτοβουλία και χωρίς καμία επιπλέον ανταμοιβή πέρα της ηθικής εντυπωσίασε και ενθάρρυνε την κοινή γνώμη. 

Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και μια ακόμη ενέργεια.... Το "this is Greece" είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία των ανθρώπων της Εμπορικής Τράπεζας με την οποία προσπαθεί να αναδείξει και να προωθήσει την ελληνική επιχειρηματικότητα. Ουσιαστικά  "γυρίζοντας την Ελλάδα" μέσα σε μια μέρα καταγράφουν γνώμες, εμπειρίες, συμβουλές ανθρώπων που προσπάθησαν... προσπαθούν....και πέτυχαν! Σκοπός του είναι να μας θυμίσει την ύπαρξη ανθρώπων που δημιουργούν και επιχειρήσεων που δουλεύουν με συνέπεια & πετυχαίνουν τους στόχους τους, παρά τις αντίξοες συνθήκες, δίνοντας έτσι το φωτεινό παράδειγμα.      
Βλέποντας το βίντεο αντικρίζεις τη θετική εικόνα της χωράς μας και αποκτάς ξανά τη  χαμένη αισιοδοξία  σου! 
Ειλικρινά αξίζει τον χρόνο σας! 

Επίσης, έχει κανείς τη δυνατότητα να διαβάσει παρόμιες εμπειρίες των υποστηριχτών της δράσης αλλά και προτρέπεται ο καθένας να ανεβάσει τις δικές του αισιόδοξες εμπειρίες στο site που έχει δημιουργήσει η Εμπορική.  

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ

Αλλαγές στη φορολογία ετοιμάζει η κυβέρνηση, καθώς διαπιστώνει ότι τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εσόδων θέτουν σε κίνδυνο τον στόχο της μείωσης του ελλείμματος. Πιο συγκεκριμένα προγραμματίζει μείωση φόρου σε κάποιες οικονομικές δραστηριότητες και αύξηση σε άλλες.
Στο 4ο επικαιροποιηµένο µνηµόνιο υπάρχει σαφής αναφορά για αλλαγές στη φορολογία. Ειδικότερα αναφέρει: «Η κυβέρνηση θα υιοθετήσει µέτρα απλοποίησης του φορολογικού συστήµατος, τη διεύρυνση των φορολογικών βάσεων και τη µείωση των φορολογικών συντελεστών µε τρόπο δηµοσιονοµικά ουδέτερο. Τα µέτρα αυτά αφορούν τον φόρο εισοδήµατος φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων, καθώς και τον ΦΠΑ ». Τα µέτρα αναµένεται να έχουν θεσµοθετηθεί ως το τέλος Σεπτεµβρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει:
  • Μείωση του μεγάλου συντελεστή από το 23% στο 20%, γεγονός που θα φέρει μειώσεις τιμών σε πλήθος προϊόντων και υπηρεσιών, όπως καύσιμα, ένδυση, υπόδηση, αυτοκίνητα, οινοπνευματώδη ποτά, έπιπλα, είδη οικιακής χρήσης, ηλεκτρικές συσκευές, ακίνητα, λογαριασμοί σταθερής και κινητής τηλεφωνίας κ.ά.
  • Μείωση του μικρού συντελεστή από το 13% στο 10%, με τον οποίο επιβαρύνονται τα τρόφιμα, τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, φυσικό αέριο), τα εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς και άλλα αγαθά και υπηρεσίες.
  • Πιθανότητα κατάργηση του 6,5%. και κάποια από τα αγαθά και υπηρεσίες που υπάγονται σε αυτόν (φάρμακα, διαμονή στα ξενοδοχεία, βιβλία, εφημερίδες, θέατρα) μπορεί να μεταπηδήσουν στο 10%.
  • Όσο αφορά στη φορολογία των επιχειρήσεων το υπουργείο σχεδιάζει τη μείωση των φορολογικών συντελεστών. Ο συντελεστής φορολογίας επί των κερδών των επιχειρήσεων (ΑΕ, ΕΠΕ), που σήμερα σήμερα ανέρχεται στο 20% εξετάζεται να μειωθεί στο 15%.Η μείωση της φορολογίας θεωρείται αναγκαία καθώς οι γειτονικές χώρες έχουν χαμηλότερη φορολογική επιβάρυνση και για αυτό θεωρούνται πιο ανταγωνιστικές στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων.
Τα παραπάνω φαίνεται να έχουν τη σύμφωνη γνώμη της τρόικας με τον όρο της δραστικής περικοπής της πλειονότητας των φοροαπαλλαγών νομικών και φυσικών προσώπων, που κοστίζουν στο Προϋπολογισμό περίπου 6,6 δισ. €.

Πηγές:

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Τα Windows 8 έρχονται το 2012 και κάνουν τη διαφορά!

Τα Windows 8 είναι η επερχόμενη έκδοση του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows.
H Microsoft παρουσίασε στο Λος Άντζελες το νέο λειτουργικό σύστημα στο συνέδριο D9. Η νέα έκδοση των Windows έχει μία νέα πλατφόρμα προγραμματισμού και σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας, Steven Sinofksy, πρόκειται για το μεγαλύτερο βήμα της εταιρείας από τα Windows 95.

Το νέο κύριο χαρακτηριστικό τους είναι το εκτενώς ανασχεδιασμένο περιβάλλον εργασίας του χρήστη (Graphical User Interface - GUI).  Ένα σημείο στο οποίο θα διαφέρει ριζικά από τα προηγούμενα είναι πως θα λειτουργεί και με αφή, καθώς  θα υπάρχουν δύο είδη εφαρμογών (ένα για επιτρπέζιους και ένα για χρήση με touchscreen).  To νέο λειτουργικό σύστημα αναμένεται να καταστεί “πονοκέφαλος” για τον ανταγωνισμό αφού αποτελεί ουσιαστικά μία ενιαία (με τις απαιτούμενες διαφοροποιήσεις) πλατφόρμα για desktops, smartphones και tablets και φαίνεται να προσαρμόζεται καλύτερα στις νέες καταναλωτικές ανάγκες.

Τα Windows 8  δεν θα έχουν το γνωστό μενού «Έναρξη» αλλά ούτε την κάτω γραμμή εργαλείων.  Η εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων γίνεται γρήγορα και εύκολα, ιδιαίτερα με την χρήση οθόνης αφής (εννοείται ότι υποστηρίζεται και ο κλασικός συνδυασμός πληκτρολόγιο – ποντίκι). Επίσης, είναι αρκετά ως πολύ εύκολη η πολλαπλή χρήση  εφαρμογών μέσα στο περιβάλλον, το λεγόμενο multitasking και «βολικά» γίνεται με επαφή των διαφορετικών παραθύρων το ένα δίπλα στο άλλο (π.χ. ένα αρχείο Excel και.. Twitter).


Τα Windows 8 αναμένονται να είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό την Άνοιξη του 2012. Κυκλοφορούν όμως τρία προγράμματα που μπορεί να κατεβάσει όποιος θέλει να πάρει μια προγευση του νέου λογισμικου: Mosaic, STDU Explorer, Zetro VS. Οι ιστοσελίδες στις οποίες μπορεί να τα βρει κάνεις σε μια αρχική ακόμη βέβαια μορφή είναι:   http://www.windows8news.com/downloads/?did=3 ,  http://www.windows8news.com/downloads/?did=4 ,  http://www.windows8news.com/downloads/?did=5