Υπάρχει μια γενική άποψη πως με την έξαρση όλων των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, Google+) δεν υπάρχει θέση πια για τα Blog, τα γνωστά μας Ιστολόγια. Για την ακρίβεια όχι μόνο δεν έχουν παραγκωνισθεί τα Blog αλλά αποτελούν και ένα από τα πλέον καταλληλότερα μέσα για μια επιχείρηση που προσπαθεί να "δεθεί" με τους πελάτες της και να κρατά ενημερωμένο το κοινό της τόσο με τις δικές της εξελίξεις όσο και γενικά με του χώρου στον οποίο δραστηριοποιείται.
Ωστόσο, όπως με όλα τα τεχνολογικά μέσα, έτσι και σ' αυτή την περίπτωσή το ιστολόγιο δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση αν χρησιμοποιηθεί σωστά ή να την επηρεάσει αρνητικά αν δε δοθεί η απαραίτητη προσοχή.
Μια μια απλή αναζήτηση στο Internet κάποιος θα βρει πάρα πολύ υλικό με συμβουλές για ένα πετυχημένο Blog. Εμείς ψάξαμε και σας παραθέτουμε τις 10 πιο βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης και προώθησης ενός ιστολογίου.
Διαμορφώστε τη Στρατηγική σας
Είναι αυτονόητο πως κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει θέσει κάποιους βασικούς στόχους και να γνωρίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Το ιστολόγιο λοιπόν θα πρέπει να ακολουθεί τη στρατηγική γραμμή της επιχείρησης και να μην υπάρχει απλά για να δημιουργεί περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης.
Ορίστε τι Άρθρα θα Δημοσιεύετε
Πολύ σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και το είδος των άρθρων που ανεβαίνουν στο ιστολόγιο. Αν στην κύρια ιστοσελίδα της εταιρείας αφιερώνεται χώρος για τη δημοσίευση κάποιου δελτίου τύπου δεν υπάρχει λόγος να αναδημοσιεύεται και στο ιστολόγιο, εκτός κι αν πρόκειται να προστεθούν επιπλέον πληροφορίες. Γενικά, το περιεχόμενο των αναρτήσεων θα πρέπει να είναι σχετικό και στοχευμένο στο αναγνωστικό κοινό του ιστολογίου.
Βρείτε τη Φωνή σας
Έναν ιστολόγιο θα πρέπει να έχει προσωπικότητα κι όχι να φαίνεται πως γράφεται από κάποια επιτροπή. Υπάρχει γενικά η τάση τα άρθρα των blog να είναι λιγότερο επίσημα και περισσότερο φιλικά προς τον αναγνώστη, αλλά και αυτό είναι κάτι που καθορίζεται από το περιεχόμενο και από τους αναγνώστες τους.
Δημιουργήστε Ενδιαφέροντα Άρθρα
Με άλλα λόγια, μην γράφετε απλά κάτι για να γράψετε. Το περιεχόμενο των αναρτήσεων σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον, περιεκτικό και σχετικό με το αντικείμενό σας. Ο σκοπός της όλης διαδικασίας είναι να να μπορέσετε όχι μόνο να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών αλλά και να τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον ώστε να ξανα-επιστρέψουν στο blog σας ή ακόμα καλύτερα να εγγραφούν στη ροή δεδομένων σας (subscribe to your feed).
Χρησιμοποιείτε Λέξεις-Κλειδιά
Βοηθήστε τις μηχανές αναζήτησης να σας βοηθήσουν! Χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά, αντιπροσωπευτικές των αναρτήσεων σας στους τίτλους των άρθρων και στο περιεχόμενό τους Έτσι θα διευκολύνετε τους αναγνώστες να εντοπίζουν το ιστολόγιό σας μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Η Πολιτική Προώθησης Αναζήτησης είναι ένας πολύ μεγάλος τομέας στην κατηγόρια του Marketing. Ένα καλό site σχετικό με το θέμα είναι το searchengineland.com.
Δημοσιεύετε Τακτικά
Το ξέρουμε πως το να γράφετε στο ιστολόγιό σας δεν είναι η πλήρης σας απασχόληση, ωστόσο η συνεπής δημοσίευση απαιτεί πειθαρχεία και χρόνο. Το πρώτο είναι κάτι που μαθαίνεται, αλλά το δεύτερο είναι κάτι που πρέπει να βρεθεί. Ένας καλός τρόπος να το αντιμετωπίσετε είναι να είστε συνεχώς ένα άρθρο πιο μπροστά. Να προετοιμάζετε δηλαδή το άρθρο της επόμενης βδομάδας πριν δημοσιεύσετε το προηγούμενο. Μια ακόμα λύση είναι να έχετε μια μεγάλη ποικιλία κατηγοριών. Ένας πολύ ευφάνταστος και χρήσιμος οδηγός για τις κατηγορίες άρθρων που μπορείτε να δημοσιεύσετε βρίσκεται εδώ.
Δείξτε το Πρόσωπό σας
Το ιστολόγιο είναι περισσότερο προσωπικό και λιγότερο επίσημο (όπως τονίσαμε και προηγουμένως). Προσπαθήστε, λοιπόν, να δώσετε μια πιο ανθρώπινη προσέγγιση βάζοντας τις φωτογραφίες των αρθρογράφων στα άρθρα σας. Αυτό θα επιτρέψει και τους αναγνώστες σας να βρίσκουν ευκολότερα τα άρθρα που τους ενδιαφέρουν, με βάση το συγγραφέα τους, αλλά και να αποκτήσουν μια πιο προσωπική σχέση μαζί σας και κατά προέκταση με την επιχείρησή σας.
Συνδέστε την Ιστοσελίδα σας
Ακόμα και οι καλύτερες στρατηγικές και τα άρθρα του κόσμου δε θα μετρούσαν τίποτα άμα κανένας δε διάβαζε το ιστολόγιό σας. Το Διαδίκτυο είναι μια αχανής περιοχή και κανείς δε βρίσκει το δρόμο του στην τύχη. Η Ιστοσελίδα σας είναι η σύγχρονη επαγγελματική σας κάρτα και η επίσημη εικόνα της επιχείρησή σας και συνεπώς οφείλει να υποστηρίξει και να προωθήσει το πιο προσωπικό κομμάτι της που είναι το Ιστολόγιό σας. Αν δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε το σύνδεσμό σας στην αρχική σελίδα, τότε βρείτε μια εξίσου περίοπτη και λογική θέση. Είναι σημαντικό να μπορούν οι πελάτες σας να γνωρίσουν όλες τις πτυχές της εταιρείας σας και να είναι ξεκάθαρο πως θα φτάσουν εκεί.
Δεθείτε με τους Αναγνώστες σας
Όταν κάποιος σχολιάζει μια ανάρτησή σας, πάρτε το χρόνο και απαντήστε του. Είναι απαραίτητο για να χτίσετε μια προσωπική σχέση μαζί με τους αναγνώστες σας αλλά και για να τους κρατήσετε μαζί σας να τροφοδοτείτε τις συζητήσεις μέσα από τα σχόλια. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνετε και την αξιοπιστία σας καθώς δείχνετε πως δεν μένετε μόνο στη συγγραφή αλλά συνεχίζετε και με την υποστήριξη του άρθρου σας.
Διαδώστε Το
Εάν καταφέρετε να διαδώσετε το περιεχόμενό σας στο κοινό στο οποίο απευθύνεται θα είστε ένα βήμα μόνο μακριά από τους στόχους σας. Όπως τονίσαμε και στην αρχή η δημιουργία του blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δραστηριοποιηθεί καλύτερα η επιχείρηση στα κοινωνικά δίκτυα. Αυξάνοντας την αποδοτικότητα του Ιστολογίου σας ΚΑΙ διαδίδοντάς το χρησιμοποιώντας τη γρήγορη και μαζική προώθηση που σας προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, είστε σε πολύ καλό δρόμο για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει.
Όπως πάντα, εκτιμούμε τη γνώμη σας και το ενδιαφέρον που μας δείχνετε και δεχόμαστε τα σχόλια σας. Όχι μόνο μας ευχαριστεί να ακούμε την δική σας άποψη αλλά, όπως τονίσαμε και παραπάνω, μας βοηθά να προχωρήσουμε ακόμα πιο μπροστά.
Με την συνεχώς αυξανόμενη χρήση του cloud και τα οφέλη που έρχονται να καλύψουν ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων και αναγκών δε θα μπορούσε να λείπει η Microsoft από τις εξελίξεις. Κι όχι μόνο δεν λείπει αλλά κάνει αισθητή την παρουσία της στο χώρο πρωτοπορώντας με νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες πάνω στο cloud.
Ο λόγος γίνεται για τα Data Centers της που αποκτούν όλο και μεγαλύτερη απήχηση λόγω των καινοτόμων τεχνολογιών και τις υψηλές επιδόσεις τους.
Η εταιρεία της Microsoft έχει επενδύσει πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα τη ραγδαία εξέλιξη της υποδομής των Κέντρων Δεδομένων της και την ανάπτυξη πρακτικών για καλύτερη αξιοπιστία, αποδοτικότητα, ασφάλεια και βιωσιμότητα.
Έχει διανύσει μεγάλη απόσταση από τη δημιουργία του πρώτου Data Center το 1989 κι έχει φτάσει σήμερα να έχει δημιουργήσει κι άλλα κέντρα παγκοσμίως τα οποία υποστηρίζονται από εκατοντάδες online υπηρεσίες, όπως Windows Azure, Office 365, Bing, MSN, Windows Live, Hotmail και Xbox Live.
Περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο χρηστές και 20 εκατομμύρια επιχειρήσεις σε παραπάνω από 70 χώρες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτές κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα να φτάσει στο σημείο η Microsoft, από το 2007, να σχεδιάζει η ίδια τους δικούς της servers και την αρχιτεκτονική των data center της αλλάζοντας- και βελτιώνοντας!- τα πρότυπα της αγοράς.
Με μια σύντομη περιήγηση στο ιστορικό της που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, έχει φτάσει σήμερα στην 4η γενιά Data Centers, ξεκινώντας από τη 2η γενιά ακόμα να επεμβαίνει στο σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής και καταλήγοντας σήμερα με μια καινοτόμο modular προσέγγιση που αποτελείται από servers μέσα σε containers!
Πιο αναλυτικά, η τέταρτη γενιά των container φαίνεται να έχουν βελτιστοποιηθεί πλήρως για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ενώ ένα από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά τους είναι ότι βασίζονται σε φυσικό αέρα ("δωρεάν ψύξη") παρά σε τεχνητό κλιματισμό. Χάρη σ’ αυτή τη νέα αρχιτεκτονική η Microsoft κατάφερε να μειώσει το χρόνο στην αγορά κατά 50%, να βελτιώσει την Αποτελεσματικότητα Χρήσης Ενέργειας (Power Usage Effectiveness - PUE) και να ρίξει κατά πολύ το κόστος ιδιοκτησίας. Ένα απλό σενάριο αντιμετώπισής προβληματικού container θα είχε να κάνει απλά με μεταφορά των δεδομένων σε γειτονικά και την αποστολή του για επισκευή στον κατασκευαστή.
Όσο αυξανόταν ο αριθμός των χρηστών, η υπεροχή στη λειτουργικότητα και τις υπηρεσίες απαιτούσε όλο και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στην επίβλεψη και ανταπόκριση προβλημάτων, στην υποστήριξη υπηρεσιών και την προστασία των δεδομένων. Όλες οι παραπάνω ανάγκες καλύπτονται από τα Microsoft Operations Centers που είναι διασκορπισμένα σε όλο τον κόσμο και λειτουργούν 24 x 7 x 365. Κι επειδή η αξιοπιστία είναι το δυνατό σημείο στο οποίο το cloud προσπαθεί να υπερισχύσει, η ασφάλεια στα Data Centers της Microsoft επεκτείνεται τόσο σε επίπεδο λογισμικού όσο και σε φυσική προστασία στις εγκαταστάσεις. Επιπρόσθετα, πληρούν τις προδιαγραφές των ISO και PCI πιστοποιήσεων, την SAS70 Τύπου II θεώρηση, και την FISMA πιστοποίηση κι επικύρωση.
Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με περισσότερες λεπτομέρειες για τα Data Centers και που στον κόσμο βρίσκονται.
Windows Azure. Η Windows Azure, μία από τις υπηρεσίες των Data Centers της Microsoft, παρέχει την κόλλα που ενώνει το “σύννεφο“. Κάνει τα τρισεκατομμύρια των συνδεδεμένων servers να εργαστούν από κοινού ως μια συνεκτική μονάδα και παρέχει ένα περιβάλλον που έχει αυτοματοποιημένη διαχείριση των υπηρεσιών, τεράστιο δυναμικό πληροφορικής, σχεδόν απεριόριστη αποθήκευση και την πλούσια εμπειρία των προγραμματιστών. Παρέχει επίσης 24 / 7 διαθεσιμότητα και τη δυνατότητα να δουλέψει κανείς σε διάφορες κλίμακες με πολύ λίγα γενικά έξοδα. Αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να επικεντρωθούν στην δημιουργία μιας εφαρμογής παρά στην υποδομή του υλικού που χρειάζονται για να εργαστούν.
Με άλλα λόγια, η Azure ™ Services Platform (Azure) είναι μια διαδικτυακής κλίμακας πλατφόρμα cloud υπηρεσιών που φιλοξενείται στα κέντρα δεδομένων (data centers) της Microsoft και παρέχει ένα λειτουργικό σύστημα και ένα σύνολο υπηρεσιών για προγραμματιστές τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν μεμονωμένα ή και στο σύνολό τους. Η ευέλικτη και δια-λειτουργική πλατφόρμα της μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή νέων εφαρμογών που θα τρέχουν από το “σύννεφο” ή για την ενίσχυση των υπαρχουσών εφαρμογών με cloud-based δυνατότητες, ενώ η ανοιχτή αρχιτεκτονική της δίνει στους προγραμματιστές την δυνατότητα να δημιουργήσουν web εφαρμογές, εφαρμογές που τρέχουν σε συνδεδεμένες συσκευές, υπολογιστές, servers, ή και υβριδικές λύσεις που προσφέρουν ότι καλύτερο on-line αλλά και on-premises.
Η Azure δηλαδή μειώνει την ανάγκη για εκ των προτέρων αγορές τεχνολογικού υλικού, και επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν γρήγορα και εύκολα εφαρμογές που εκτελούνται στο cloud χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες δεξιότητές τους στο περιβάλλον ανάπτυξης της Microsoft Visual Studio και στο Microsoft. NET Framework. Ωστόσο, εκτός από τη διαχείριση των γλωσσών που υποστηρίζονται ήδη από την. NET, η Azure θα υποστηρίζει περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού και περιβάλλοντα ανάπτυξης στο άμεσο μέλλον. Τέλος, η Azure παρέχει ένα ανοικτό και βασισμένο σε πρότυπα δια-λειτουργικό και ασφελές περιβάλλον, με υποστήριξη σε πολλά πρωτόκολλα Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των HTTP, REST, SOAP, και XML.
Έχει
ήδη πραγματοποιηθεί η πρώτη επίσημη παρουσίαση τουpalo.grσε δημοσιογράφους και
συνεργάτες από τον εμπνευστή του και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, κ.
Παναγιώτη Τσαντίλα.
Η
πολιτική, η οικονομία, οι επιχειρήσεις, ο αθλητισμός, τα τοπικά νέα από την
ελληνική περιφέρεια, τα δρώμενα από το χώρο της ψυχαγωγίας, το αυτοκίνητο,
καθώς και θέματα που ενδιαφέρουν το ανδρικό αλλά και το γυναικείο κοινό, είναι
ορισμένα μόνο παραδείγματα της πληθώρας των κατηγοριών που καλύπτει σήμερα τοpalo.gr.
Τσαντίλας
δήλωσε σχετικά: «Τοpalo.gr έρχεται να καλύψει την ανάγκη του αναγνώστη
για άμεση, γρήγορη και ταυτόχρονα σφαιρική ενημέρωση. H ιδέα της συγκέντρωσης
και κατηγοριοποίησης όλων των ειδήσεων σε ένα site πιστεύουμε ότι
ανταποκρίνεται σε αυτό το στόχο.».
Η μοναδικότητα του palo.gr έγκειται στη
δυνατότητα να συγκεντρώνει σε καθημερινή βάση και να ομαδοποιεί πάνω από 30.000
ειδήσεις και posts που έχουν αναρτηθεί σε περισσότερα από 1.150 sites και 7.000
blogs. Επιπλέον, καθημερινά το περιεχόμενο πλαισιώνεται από φωτογραφίες, video,
αλλά και σχόλια αναγνωστών τουpalo.gr.
Έτσι, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της
πλέον σύγχρονης τεχνολογίας η palo.gr αποτελεί σήμερα την πληρέστερη ελληνική μηχανή αναζήτησης ειδήσεων, ένα χρήσιμο εργαλείο για όσους
επιζητούν άμεση, γρήγορη, σφαιρική ενημέρωση, καθώς παρέχονται με αυτό τον τρόπο
πληθωρα πηγων στο χρηστη για για όλα τα θέματα.
Πιο
συγκεκριμένα, το περιβάλλον της ιστοσελίδας διευκολύνει τους επισκέπτες να
ενημερωθούν σφαιρικά για όλες τις ειδήσεις που εμφανίζονται στο ελληνικό
διαδίκτυο, καθώς κάτω από κάθε θεματική ενότητα αναγράφεται πόσα και ποιά
sites, blogs, multimedia έχουν αναφερθεί στο συγκεκριμένο θέμα, πόσα σχόλια
έχουν γίνει, αλλά και πόσες απόψεις έχουν γραφτεί σχετικά. Αξίζει να σημειωθεί
ότι, όλες οι ειδήσεις ανανεώνονται κάθε 15 λεπτά και αυτόματα ιεραρχούνται και
κατηγοριοποιούνται σε θεματικές ενότητες μέσω αλγορίθμων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση,
αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία εξόρυξης γνώσης.
Επιπλέον, το palo.gr προσφέρει στα
εγγεγραμμένα μέλη του προσωποποιημένη
(personalized) ενημέρωση σε θέματα που τους ενδιαφέρουν, ενώ παράλληλα τους
παρέχει την υπηρεσία αποστολής
ειδοποιήσεων μέσω email.
Στα άμεσα επιχειρηματικά σχέδια της
εταιρίας συμπεριλαμβάνονται νέες μοναδικές για την Ελλάδα δωρεάν αλλά και
συνδρομητικές υπηρεσίες και συνεργασίες με ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια
με στόχο την επέκταση του palo.gr εκτός των ελληνικών συνόρων.
Τι χρειάζεται για να δουλέψει μια απομακρυσμένη σύνδεση από έναν υπολογιστή σε έναν άλλο;
(Καλή!) Σύνδεση στο Internet και
Ένα πρόγραμμα που θα συνδέει απομακρυσμένα τον ένα υπολογιστή με τον άλλο, μέσω ενός κωδικού εξουσιοδότησης.
Υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός τέτοιων προγραμμάτων (δες TeamViewer) για Windows, Linux και MAC υπολογιστές αλλά πολλά από αυτά έχουν το μειονέκτημα να μην υποστηρίζουν όλες τις πλατφόρμες και τα λειτουργικά συστήματα. Επίσης, υπάρχει ανάγκη το ίδιο το πρόγραμμα να είναι εύκολο και κατανοητό στη χρήση και να μην μπερδεύει τον άπειρο χρήστη με πολύπλοκες ρυθμίσεις και χαρακτηριστικά. Αυτό συμβαίνει καθώς το άτομο που θα βρεθεί στην αντίπερα θέση είναι πολύ πιθανό να μην είναι εξοικειωμένο με τη λειτουργία του προγράμματος κάνοντας δύσκολη τη δουλειά αυτού που προσπαθεί να συνδεθεί απομακρυσμένα. Ένας άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας είναι και το κόστος χρήσης τέτοιων προγραμμάτων όταν πρόκειται για επαγγελματική κι έντονη χρήση τους.
Στη λίστα όλων αυτών των προγραμμάτων ήρθε να προστεθεί την Παρασκευή και η Chrome remote desktop επέκταση από την Google, η οποία κυκλοφορεί προς το παρόν στην Beta έκδοσή της. Η επέκταση αυτή είναι ένα remote desktop λογισμικό το οποίο δουλεύει μέσα από Chrome και δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να αποκτήσει απομακρυσμένη πρόσβαση σε έναν υπολογιστή. Αυτό είναι ταυτόχρονα και το ενδιαφέρον του προγράμματος καθώς πολύ λίγα προγράμματα υπάρχουν που να λειτουργούν μέσα από τη λειτουργία ενός browser και χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης ενός desktop προγράμματος στον υπολογιστή (δες LogMeIn), ενώ παράλληλα υποστηρίζεται από τις πλατφόρμες Windows, Linux, MAC και φυσικά από το Crome OS.
Η επέκταση λειτουργεί μέσω μία P2P σύνδεσης που είναι και το βασικό επίπεδο (layer) και το οποίο μπορεί να είναι είτε UDP είτε TCP (επίπεδο μεταφοράς). Η Google χρησιμοποιεί την υλοποίηση PseudoTCP, ενώ η χρήση του πρωτοκόλλου SSL γίνεται ασφαλώς για λόγους ασφάλειας. Τέλος χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο της Google με την ονομασία Protobuf και το video codec VP8.
Η εγκατάστασης της επέκτασης στον Chrome είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη ενώ η μόνη προϋπόθεση για να συνδεθεί κάποιος στην εφαρμογή είναι να έχει Gmail λογαριασμό και φυσικά τον ίδιο τον Chrome! Τα βήματα είναι τα εξής:
Πατήστε “Προσθήκη στον Chrome” (Add to Chrome) για να γίνει η εγκατάσταση της εφαρμογής.
Όταν εμφανιστεί το παράθυρο επιβεβαίωσης, πατήστε "Εγκατάσταση" (Install).
Μόλις η εγκατάσταση ολοκληρωθεί θα χρειαστεί να εγκρίνετε διάφορα προνόμια στην εφαρμογή:
Συνδεθείτε στον λογαριασμό Gmail σας και δώστε δικαιώματα πρόσβασης στον υπολογιστή σας πατώντας το κουμπί “Continue”.
Στην επόμενη σελίδα πατήστε “Allow access”.
To Chrome Remote Desktop έχει και κάποιους περιορισμούς στην τρέχουσα beta έκδοση ωστόσο. Ο κωδικός εξουσιοδότησης είναι μίας μόνο χρήσης με αποτέλεσμα να απαιτείται έγκριση κάθε φορά που πραγματοποιείται μια απομακρυσμένη σύνδεση. Το σενάριο αυτό δεν είναι λειτουργικό όταν κάποιος θέλει να έχει απομακρυσμένη πρόσβαση στο μηχάνημα του σπιτιού του, για παράδειγμα, ωστόσο η λειτουργία αυτή πρόκειται να προστεθεί πολύ σύντομα, σύμφωνα με την Google. Επίσης, στην beta έκδοση δεν παρατηρήσαμε πουθενά και τη δυνατότητα FTP λειτουργίας (μεταφοράς αρχείων από τον ένα υπολογιστή στο άλλο).
Η ομάδα ανάπτυξης της επέκτασης όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα την υλοποίησή της και ευελπιστεί στο feedback των πρώτων χρηστών για την βελτίωση πιθανών προβλημάτων και έχει δημιουργήσει μια σελίδα υποστήριξης πιθανών προβλημάτων κατά τη σύνδεση.
Σε κάθε περίπτωση, το Remoting μπορεί να προβεί εξαιρετικά ανταγωνιστικό χαρακτηριστικό στην αγορά του Chrome έναντι των άλλων browser, ειδικά εάν το επερχόμενο Chrome για Android υποστηρίζει αυτή την επέκταση. Την Κυριακή, μάλιστα, ο Chrome άγγιξε το 26% της αγοράς για πρώτη φορά, μόλις 0,7 μονάδες διαφορά από τον Firefox, ενώ ο Microsoft IE έπεσε κάτω από το 39% ξανά.
Κυκλοφόρησαν βίντεο στο οποίο καλούν τον κόσμο να συστρατευθεί μαζί τους
Δεν είναι μόνο στην Ελλάδα το κίνημα των «Αγανακτισμένων» αλλά και στην Αμερική υπάρχει το αντίστοιχο που ακούει στο όνομα «Occupy Wall Street». Ωστόσο τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δεν το έχουν αναδείξει και δεν αναφερόμαστε μόνο στα ελληνικά μέσα, αλλά και σε αυτά της Αμερικής. Το κίνημα αυτό ωστόσο, είναι υπαρκτό και μάλιστα δείχνει ότι εξαπλώνεται αρκετά γρήγορα.
Φυσικά πίσω από την διάδοση του, και για πολλούς ίσως και τη δημιουργία του, είναι η περίφημη ομάδα χάκερ ακτιβιστών «Anonymous», οι οποίοι όπως υποστηρίζουν σχεδιάζουν να επεκτείνουν την διαμαρτυρία αυτή στα πέρατα του πλανήτη, σύμφωνα με το βίντεο που ακολουθεί.
Νωρίς την περασμένη εβδομάδα, η ομάδα όρισε την 24 Σεπτεμβρίου ως «Ημέρα της εκδίκησης», όπου οι διαδηλωτές θα ενωθούν, και θα υποστηριχθούν από «μια σειρά κυβερνοεπιθέσεων». Η ημέρα αυτή ήρθε και απ' ότι φαίνεται εκδίκηση πήραν περισσότερο οι αστυνομικοί μιας και έχουν κυκλοφορήσει διάφορα βίντεο τα οποία δείχνουν να ψεκάζουν απευθείας στα πρόσωπα γυναικών διαδηλωτών και ακόμα διενεργούνται έρευνες για αυτά τα περιστατικά. Στους Anonymous ωστόσο δεν φάνηκε να αρέσει ιδιαίτερα η συμπεριφορά των αρχών και ιδιαίτερα.
Σήμερα, η Anonpress δημοσίευσε ένα βίντεο στο YouTube, σύμφωνα και με το Inquirer, ζητώντας πλέον από τους διαδηλωτές να «Occupy The Planet», δηλαδή πλέον να επεκταθεί το κίνημα απ' άκρη σ' άκρη, με τη συνηθισμένο ρομποτική φωνή. Το αίτημά τους είναι ότι «δεν συγχωρούμε, δεν ξεχνάμε, τέρμα η σιωπή μας», το οποίο είναι πραγματικά περισσότερο από μια δήλωση της αποστολής τους, παρά κάποιο αίτημα.
Αν και οι Anonymous έχουν καταφέρει κάποιες αρκετά εντυπωσιακές κυβερνοεπιθέσεις, αυτό το παγκόσμιο κάλεσμα θα έχει ανταπόκριση;
Σύμφωνα με έγγραφο που είχε αποστείλει στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ ο Ειδικός Γραμματέας του Υπ. Παιδείας Βασίλης Παπάζογλου, αλλάζει ο τρόπος διανομής όπως και τα κριτήρια καθορισμού των δικαιούχων του Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου (ΠΑΣΟ).
Από το ακαδημαϊκό έτος 2011-12 οι φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας θα παραλαμβάνουν το δελτίο ειδικού εισιτηρίου (ΠΑΣΟ), μετά από ηλεκτρονική αίτηση σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα. Σκοπός της νέας αυτής υπηρεσίας είναι η διάθεση του ΠΑΣΟ με ενιαίο τρόπο και κεντρικό έλεγχο των κριτηρίων διάθεσης, εξασφαλίζοντας τη διαφάνεια και ελαχιστοποιώντας το διοικητικό φορτίο των Ιδρυμάτων.
Το κόστος έκδοσης του νέου πάσο υπολογίζεται στα €2,46 και θα επιβαρύνει τον φοιτητή, ο όποιος όμως θα απαλλάσσεται πλέον από το κόστος έκδοσης φωτογραφιών όπως ίσχυε παλιότερα Το νέο δελτίο ειδικού εισιτήριου (τύπου πιστωτικής κάρτας) θα πληρεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές, με ενσωματωμένη την φωτογραφία του δικαιούχου, ειδικό ολόγραμμα ασφάλειας και τα στοιχεία του και με λατινικούς χαρακτήρες για χρήση και στο εξωτερικό!
Η Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Δελτίου Ειδικού Εισιτηρίου παρέχεται από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), με την τεχνική υποστήριξη του Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ).
Για την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα οι φοιτητές θα χρησιμοποιούν τα ίδια στοιχεία πιστοποίησης (όνομα και κωδικό χρήστη) με αυτά της υπηρεσίας «Εύδοξος».
Ειδικά όσοι κάνετε δήλωση μέσω Internet.
Προσοχή στους χρήστες του Διαδικτύου, καθώς ενδέχεται αυτές τις ημέρες να φτάσει στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο μήνυμα-απάτη που φαίνεται πως προέρχεται από το Υπουργείο Οικονομικών. Στο μήνυμα περιλαμβάνεται το λογότυπο του Υπουργείου, το δε κείμενο είναι στα Ελληνικά, καθιστώντας το απατηλό μήνυμα αρκετά αληθοφανές. Ειδικότερα, ο παραλήπτης ενημερώνεται ότι δικαιούται κάποιο ποσό ως επιστροφή φόρου και για να το παραλάβει άμεσα θα πρέπει να συμπληρώσει τα στοιχεία του στην ηλεκτρονική φόρμα που του δίδεται.
Εκεί, ζητούνται τα προσωπικά δεδομένα του παραλήπτη (ονοματεπώ νυμο, διεύθυνση κατοικίας, ΑΦΜ, κ.α), στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικό λογαριασμό (όνομα χρήστη-userid και συνθηματικό-password), καθώς και όλα τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας.
Σε περίπτωση που λάβετε αυτό το μήνυμα (δείτε την παραπάνω εικόνα), ή αντίστοιχα μηνύματα από τράπεζες και άλλους οργανισμούς στα οποία σας ζητούν να συμπληρώσετε στοιχεία σας για να λάβετε κάποιο χρηματικό ποσό, σκεφθείτε:
Κανένας σοβαρός και αξιόπιστος οργανισμός ή εταιρεία δεν χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για τέτοιου είδους υποθέσεις.
Μην απαντάτε ποτέ σε τέτοιου είδους μηνύματα. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τα διαγράψετε και να ενημερώσετε την εταιρεία ή τον οργανισμό που εμφανίζεται ως αποστολέας για το περιστατικό.
Μην συμπληρώνετε διαδικτυακές φόρμες στο Διαδίκτυο χωρίς να έχετε διαβάσει κάποιο κείμενο (όροι χρήσης/ πολιτική απορρήτου) που να προσδιορίζει τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία που θα καταχωρίσετε.
*** Παρακαλώ προωθήστε για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι.***
O 23χρονος Γιώργος Καρνάς από τη Μυτιλήνη είναι ο έλληνας ο οποίος κατάφερε να κερδίσει με τις γνώσεις του και την αξία του μια θέση που πολλοί σε ολόκληρη την υφήλιο ζηλεύουν. Μία θέση στον παγκόσμιο κολοσσό facebook με έδρα το Σαν Φρανσίσκο.
Ο Γιώργος Καρνάς απέκτησε τον πρώτο του υπολογιστή σε ηλικία εννέα ετών και επειδή δεν είχε κάποιον μεγαλύτερο να του δείξει κάποια πράγματα, αγόραζε βιβλία. Στην συνέχεια έδωσε πανελλήνιες και πέρασε στο τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς,όπου και αποφοίτησε στα τέσσερα χρόνια με βαθμό 9,27! Και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στο Cambridge στην Αγγλία.
Μόλις αποφοίτησε έστειλε δεκάδες βιογραφικά σε ελληνικές εταιρείες από τις οποίες άλλες τον απέρριψαν ενώ πάρα πολλές δεν μπήκαν καν στον κόπο να του απαντήσουν.
Το περασμένο Δεκέμβριο έστειλε βιογραφικό στο facebook όπου έναν μήνα μετά του απάντησαν και του ζήτησαν να του πάρουν συνέντευξη μέσω skype. Αφού κατάφερε να περάσει με επιτυχία τις τρεις πρώτες συνεντεύξεις μέσω Skype, τον κάλεσαν στην Αμερική, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, για για 5 ακόμη εξονυχιστικές συνεντεύξεις Λίγο καιρό αφού επέστρεψε τον ενημέρωσαν ότι έγινε δεκτός και άρα υπάλληλος στην εταιρεία του facebook, με μισθό 100.000 δολάρια τον χρόνο.Έτσι λοιπόν ο Γιώργος Καρνάς θα λαμβάνει 100.000 ευρώ το χρόνο. 35.000 ευρώ θα λάβει με το που πατήσει το πόδι του στην εταιρεία ενώ το συμβόλαιο που έχει υπογράψει περιλαμβάνει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που θα ζήλευε ο καθένας.
Οι παραπάνω πληροφορίες έγιναν γνωστές από συνέντευξη που έδωσε ο ο Γιώργος Καρνάς στο Νewsit. Μεταξύ των άλλων ερωτήθηκε και για την κόκκινη μπλούζα που φορούσε και τη λέξη "hackathon" που ανέγραφε. Όπως απάντησε εκείνος πρόκειται για μια συνεύρεση όλων των υπαλλήλων του facebook που διεξάγεται κάθε Τετάρτη μετά την λήξη του ωραρίου και που ο κάθε υπάλληλος μπορεί ελεύθερα να ασχοληθεί ελεύθερα με το αντικείμενο διαφορετικού τομέα από αυτόν που ασχολείται καθημερινά στο facebook.
Ο Γιώργος λοιπόν είναι ένας ακόμη νέος που δυστυχώς επιβεβαιώνει αυτούς που ισχυρίζονται πως τα μυαλά της Ελλάδας διαπρέπουν μόνο στο εξωτερικό! Και πως όσοι μένουν στη χώρα μας κατα πάσα πιθανότητα χάνονται......
Βγήκε η δοκιμαστική έκδοση των Windows 8. Όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τα νέα Windows 8 (σημειώνουμε ότι η έκδοση είναι pre-beta, και χαρακτηρίζεται από την Microsoft Developer Preview), είναι διαθέσιμα άμεσα. Η Microsoft πριν από λίγο έκανε γνωστό ότι διαθέτει για κατέβασμα τρεις εκδόσεις.
Windows Developer Preview with developer tools English, 64-bit (x64) DOWNLOAD (4.8 GB) Windows Developer Preview English, 64-bit (x64) DOWNLOAD(3.6 GB) Windows Developer Preview English, 32-bit (x86) DOWNLOAD (2.8 GB)
Απαραίτητα χαρακτηριστικά συστήματος Απαιτούνται τα ίδια με τα Windows Vista και τα Windows 7, οπότε μπορείτε να τα εγκαταστήσετε και να τα λειτουργήσετε με τον ίδιο εξοπλισμό.
Να σημειώσουμε πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Steve Ballmer ανάφερε ότι μέσα σε λιγότερο από 12 ώρες το κατέβασαν 500.000 άτομα, μισό εκατομμύριο δηλαδή!!
To TEDxAthens ξεκίνησε την δράση του το 2009 και είναι μια από τις πρώτες TEDx εκδηλώσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Στόχος του TEDxAthens είναι να αναδείξει και να προωθήσει την εμπειρία του TED σε τοπικό επίπεδο, παρουσιάζοντας ομιλητές που εμπνέουν με τις ιδέες, τα οράματα και τα επιτεύγματά τους.
Το TEDxAthens Challenge έχει σαν στόχο να υποστηρίξει πράξεις που αξίζει να διαδοθούν κινητοποιώντας το πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό και τα μέσα που διαθέτει η κοινότητα του TEDxAthens. Ψάχνουν για ενδιαφέρουσες και πρωτοποριακές πρωτοβουλίες που έχουν θετικό αντίκτυπο. Kάθε χρόνο το TEDxAthens Challenge θα εστιάζει σε ένα διαφορετικό τομέα. Το TEDxAthens Challenge 2011 ψάχνει για καλά παραδείγματα στο χώρο της Παιδείας και της Μάθησης. Κάνετε κάτι δημιουργικό και καινοτόμο; Θέλετε να προτείνετε κάποιον που η δράση του σας εμπνέει; Πάρτε μέρος στον διαγωνισμό του TEDxAthens Challenge. Το TEDxAthens Challenge θέλει να βρίσκεται κοντά σας στο επόμενο σας βήμα!
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ Στην ιστοσελίδα του TEDxAthens Challenge θα μπορεί ο οποιοσδήποτε να προτείνει ένα εγχείρημα εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Οι προτάσεις μπορούν να υποβάλλονται είτε από τους ίδιους τους δημιουργούς είτε από τρίτους. Οι προτάσεις θα μπορούν να υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τις 15 Σεπτεμβρίου 2011 έως τα μεσάνυχτα στις 31 Οκτωβρίου 2011.
ΒΡΑΒΕΙΟΣτόχος του TEDxAthens Challenge 2011 είναι να αναδείξει καινοτόμες πρωτοβουλίες στον χώρο της εκπαίδευσης, επιβραβεύοντας και ενισχύοντας ταυτόχρονα την καλύτερα τεκμηριωμένη και περισσότερα υποσχόμενη δράση κοινωφελούς χαρακτήρα. Σύμμαχος του TEDxAthens Challenge, σε αυτήν την προσπάθεια, είναι το Ίδρυμα Λαμπράκη, το οποίο θα υποστηρίξει τον νικητή. Το Ίδρυμα Λαμπράκη, με μακρά παράδοση και σημαντική προσφορά στον χώρο της παιδείας, έχει θεσπίσει ένα ετήσιο βραβείο, στη μνήμη του ιδρυτή του, Χρήστου Λαμπράκη, που απονέμεται για να στηρίξει δράσεις εκπαίδευσης και καινοτομίας κοινωφελούς χαρακτήρα, που συμβάλλουν στη διασφάλιση της ισότητας των ευκαιριών στη μάθηση για όλους. Το βραβείο, στη μνήμη Χρήστου Λαμπράκη, για το 2011, απονέμεται στον νικητή του TEDxAthens Challenge. Τους επόμενους μήνες μετά το TEDxAthens Conference, όπου και θα ανακηρυχθεί ο νικητής του TEDxAthens Challenge, η ομάδα του TEDxAthens Challenge και συνεργάτες του Ίδρυματος Λαμπράκη θα σχεδιάσουν με τον νικητή ένα πλάνο δράσης για να υποστηρίξουν το επόμενο βήμα της νικήτριας πρότασης. Σε συνεργασία με τον νικητή και με βάση τις ανάγκες που θα προκύψουν, το TEDxAthens Challenge έχει σαν στόχο να κινητοποιήσει την κοινότητα του TEDxAthens, προκειμένου να προσφέρει υποστήριξη με όποιο τρόπο μπορεί, είτε μέσω της επίτευξης in-kind χορηγιών είτε με την μεταφορά τεχνογνωσίας.