Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Newsletters, η νέα μορφή ενημέρωσης

                                              
Tα newsletters είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατάει η επιχείρηση την επαφή με τους πελάτες της.  Στην Ελλάδα δεν είναι ακόμη ανεπτυγμένος τρόπος επικοινωνίας αλλά με τη συνεχή ανάπτυξη του διαδικτύου είναι σίγουρο ότι όλες οι επιχειρήσεις θα στραφούν στα newsletters. Τα e-mail newsletters ξεκίνησαν από τα περιοδικά και τις εφημερίδες που έστελναν με e-mails τους τίτλους των άρθρων που περιείχε η εφημερίδα. Από αυτό, μπορούμε να καταλάβουμε ότι το newsletter πρέπει να έχει ενημερωτικό χαρακτήρα κυρίως και ελαφρώς διαφημιστικό. Τα e-mails στέλνονται με τέτοια συχνότητα ώστε να μην ενοχλούν τους πελάτες αλλά και να υποδεικνύουν σοβαρότητα σχετικά με το περιεχόμενό τους, αλλιώς η επιχείρηση κινδυνεύει είτε να δηλωθούν ως spamming είτε να διαγράφονται από τους πελάτες χωρίς να διαβαστούν. Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει ένα newsletter για να είναι ελκυστικό είναι: μια γραμμή θέματος που να προκαλεί τον αναγνώστη σε περεταίρω ανάγνωση, χρήσιμο, καλογραμμένο και σχετικό προς τους πελάτες περιεχόμενο, καθώς και κάποιες μοναδικές προσφορές. Οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται γενικά σε ένα newsletter είναι πρόσφατες ανακοινώσεις σχετικά με εταιρικά νέα ή προϊόντα που έχουν επίδραση στους αναγνώστες, 1-2 άρθρα που συσχετίζουν προϊόντα με υπηρεσίες και είναι χρήσιμα για τους πελάτες και  δευτερευόντως κάποια μελέτη περίπτωσης (case study) για έναν πελάτη της εταιρίας που πέτυχε με τη βοήθειά μας. Μια σύντομη λίστα θεμάτων που μπορούν να συμπεριληφθούν είναι η εξής:
·         νέα και πληροφορίες της εταιρίας
·         χρήσιμες συμβουλές (tips & tricks)
·         έρευνες και gallop που είναι ενδιαφέροντα
·         ειδικές προσφορές και μοναδικές εκπτώσεις
·         υλικό για προώθηση
·         απαντήσεις σε συχνά υποβαλλόμενες ερωτήσεις
·         πληροφορίες για νέα προϊόντα ή για την εξέλιξη των παλιών προϊόντων
·         τεχνικά θέματα επεξηγημένα με απλό τρόπο.
 Από τα παραπάνω φυσικά, γίνεται μια επιλογή στο εκάστοτε newsletter, αναλόγως με το τι είναι πιο ενδιαφέρον κάθε φορά να σταλεί στους πελάτες.
Χρήσιμες συμβουλές για ένα επιτυχημένο newsletter
1.       Σαφήνεια στις επικεφαλίδες
2.       Πολλές και λεπτομερείς πληροφορίες (επειδή όμως το mail πρέπει να είναι σύντομο, δίνουμε με παραπομπές στην ιστοσελίδα παραπάνω πληροφορίες)
3.       Αποφυγή συνημμένων
4.       Ευκολία στην ανάγνωση
5.       Χωρίστε το μήνυμα με οριζόντιες γραμμές
6.       Απλή γλώσσα και σύντομο κείμενο (περιεκτικό και δηλωτικό του θέματος του e-mail)
7.       Προσαρμογή γλώσσας και ύφους κειμένου στο κοινό
8.       Χρήση HTML mail (χωρίς υπερβολές σε γραφικά )
Κάποια σημαντικά τμήματα που πρέπει να προσεχθούν είναι η πρώτη παράγραφος, οι λίστες με bullets στις οποίες δίνεται συνήθως το περιεχόμενο του e-mail και όσες λέξεις είναι τονισμένες με bold και ξεχωρίζουν. Επίσης πρέπει να υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα από τον αναγνώστη να κάνει διαγραφή από τη λίστα. Είναι πολύ σημαντικό αυτός που γράφει το e-mail να έχει πάντα στο μυαλό του τους αναγνώστες και το γεγονός ότι οι χρήστες του διαδικτύου δε διαβάζουν αλλά σκανάρουν πληροφορίες. Τέλος, αποστολή newsletters πρέπει να γίνεται μόνο σε όσους το έχουν ζητήσει.

Φορολογικοί μηχανισμοί τύπου Α και Β


Μηχανογραφική είναι η έκδοση των στοιχείων για την οποία γίνεται χρήση ηλεκτρονικών μέσων και ανεξάρτητα από το είδος του λογισμικού που χρησιμοποιείται για την έκδοση των στοιχείων, αυτά πρέπει να σημαίνονται μέσω μηχανισμού σήμανσης (ΕΑΦΔΣΣ). Οι Ειδικές Ασφαλείς Φορολογικές Διατάξεις Σήμανσης Στοιχείων (ΕΑΦΔΣΣ) για την έκδοση, σήμανση και διαφύλαξη του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων έγιναν υποχρεωτικές με την ΠΟΛ 1284/20-12-2002.Αυτές αναφέρονται στον ηλεκτρονικό μηχανισμό που περιγράφεται στην ΠΟΛ 1257/2002 του Υπουργείου Οικονομικών και συνδέεται μέσω σειριακής θύρας (RS232) ή μέσω θύρας USB με τον Η/Υ, επιτρέποντας την έκδοση, τη σήμανση και τη διαφύλαξη των φορολογικών στοιχείων που εκδίδονται μέσω Η/Υ . Ήδη έχουν κατασκευαστεί ΕΑΦΔΣΣ που υποστηρίζουν τη δικτυακή λειτουργία, επιτρέποντας έτσι τη χρήση τους  από οποιοδήποτε Η/Υ. Υπάρχουν 2 τύποι φορολογικών μηχανισμών: ο τύπος Α και ο τύπος Β. Η επιλογή του τύπου του φορολογικού μηχανισμού (Α ή Β) καθορίζεται από το λογισμικό που συνδέει το μηχανισμό με τον Η/Υ. Η συσκευή του φορολογικού μηχανισμού είναι η ίδια και για τους 2 τύπους. Η διαφορά τους έγκειται στον τρόπο με τον οποίο, το σύστημα μηχανογράφησης (ERP) που χρησιμοποιείται για την έκδοση των στοιχείων, επικοινωνεί με τη συσκευή.
 Στον τύπο Α:
·       Το σύστημα μηχανογράφησης (ERP) δε γνωρίζει την ύπαρξη του μηχανισμού, όποτε δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ της διαδικασίας έκδοσης παραστατικού και του μηχανισμού
·       Η επικοινωνία του Η/Υ και του φορολογικού μηχανισμού εκτελείται από άλλο πρόγραμμα το οποίο προσθέτει μια ψηφιακή υπογραφή σε ότι είναι προς εκτύπωση
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δεν παίρνει πληροφορίες από το φορολογικό μηχανισμό σχετικά με την ψηφιακή υπογραφή που έχει δοθεί
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δε γνωρίζει την κατάσταση του μηχανισμού σε καμία φάση της έκδοσης παραστατικού και συνεχίζει την έκδοση ανεξάρτητα απ’ αυτόν
·       Για να δοθεί σήμανση σε κάποιο παραστατικό απαιτείται παραμετροποίηση
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δεν διατηρεί ιστορικό παραστατικών  και δεν διαχειρίζεται το ιστορικό του πρωτότυπου παραστατικού οπότε ο χρήστης δεν μπορεί να παρακολουθεί την ψηφιακή υπογραφή κάθε παραστατικου
·       Το σύστημα μηχανογράφησης δεν αναγνωρίζει ποια παραστατικά θα πάρουν σήμανση και ποιά όχι. Υπεύθυνο για τη σήμανση είναι το λογισμικό που συνδέει το σύστημα μηχανογράφησης με το φορολογικό μηχανισμό
Στον τύπο Β:
·       Το σύστημα μηχανογράφησης επικοινωνεί πλήρως και άμεσα με το μηχανισμό
·       Ξέρει τα παραστατικά που πρέπει να εκδοθούν με σήμανση
·       Προειδοποιεί το χρήστη στην περίπτωση που προσπαθήσει να εκδώσει παραστατικό που απαιτεί σήμανση και ο Η/Υ δεν διαθέτει μηχανισμό σήμανσης
·       Ελέγχει τη διαφορά ώρας που υπάρχει ανάμεσα σε Η/Υ και μηχανισμό και προειδοποιεί αν δεν είναι αποδεκτή
·       Καθιστά εύκολη την αποστολή ψηφιακών παραστατικών με υπογραφή
·       Υπάρχει δυνατότητα προβολής και επανεκτύπωσης του πρωτότυπου παραστατικού
·       Η σήμανση αποθηκεύεται μέσα στη βάση δεδομένων του συστήματος μηχανογράφησης
Με τους φορολογικούς μηχανισμούς επιτυγχάνεται:
ü  Η σήμανση και η πιστοποίηση της γνησιότητας των εκδοθέντων στοιχείων
ü  Η δυνατότητα εξακρίβωσης της γνησιότητας των στοιχείων αυτών και η ευκολότερη διασταύρωση τους από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς
ü  Η μείωση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων και του φόρτου εργασίας των φορολογικών υπηρεσιών για τη σήμανση των στοιχείων
ü  Η ασφαλής διατήρηση και φύλαξη αντιγράφων σε ηλεκτρονική μορφή

Ενοποιημένες επικοινωνίες

                      
                                
Ο όρος ενοποιημένες επικοινωνίες (unified communications) αναφέρεται στη διαδικασία ενσωμάτωσης όλων των μεθόδων επικοινωνίας (πραγματικού και μη πραγματικού χρόνου), συσκευών και μέσων, ενοποιώντας όλα τα συστήματα μιας επιχείρησης σε ένα ενιαίο δίκτυο, προσφέροντας ταχύτερη ανταπόκριση και αποδοτικότητα στους χρήστες. Υπηρεσίες επικοινωνίας πραγματικού χρόνου είναι η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων(chat), presence information, η τηλεφωνία, η συνδιάσκεψη μέσω βίντεο, η αναγνώριση και ο έλεγχος κλήσεων, ενώ η επικοινωνία σε μη πραγματικό χρόνο είναι ο  τηλεφωνητής, τα e-mails, τα γραπτά μηνύματα και τα fax.Παραδείγματα υπηρεσιών στα οποία αναφέρεται ο όρος ενοποιημένες επικοινωνίες είναι:

ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το ενοποιημένο σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων επιτρέπει στο χρήστη να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να λαμβάνει φωνητικά και γραπτά μηνύματα, fax και άλλα, σε ένα ενοποιημένο γραμματοκιβώτιo, ακόμα και αν βρίσκεται σε κίνηση
 Συντελεί στην εύκολη διαχείριση των επικοινωνιών, συμβάλλοντας έτσι στην ταχύτερη λήψη αποφάσεων.

Η ενοποίηση σταθερής και κινητής τηλεφωνίας παρέχει πρόσβαση στα δεδομένα και τα τηλεφωνα της εταιρίας, ενσωματώνοντας απομακρυσμένα και κινητά τηλέφωνα μέσα στο εταιρικό τηλεφωνικό δίκτυο
Προσφέρει επαγγελματική κινητικότητα που επιτρέπει την άμεση απόκριση των υπαλλήλων, διέπει τη συνεργασία μεταξύ τους και αυξάνει την αποδοτικότητα.

Η δημιουργία κέντρων εξυπηρέτησης επιτρέπουν τη μεταβίβαση των μηνυμάτων, e-mails, fax, τηλεφώνων και όποιου άλλου μέσου επικοινωνίας στην αρμόδια ομάδα υπαλλήλων
Καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση πελατών, που συντελεί στη βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη.

Η λειτουργία συνδιασκέψεων επιτρέπει την άμεση συνεργασία και επικοινωνία είτε των εταιριών μεταξύ τους είτε των εταιριών με πελάτες
Διευκολύνει την άμεση λήψη αποφάσεων και τη λύση προβλημάτων.



Αυτά είναι μόνο κάποια παραδείγματα εφαρμογών των ενοποιημένων επικοινωνιών καθώς και τα πλεονεκτήματα τους, που δείχνουν το σημαντικό ρόλο που αυτές μπορούν να παίξουν στη μείωση του κόστους, στη μείωση των νεκρών χρόνων μέσω της ταχύτερης απόκρισης και συνεπως, στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας.

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

USB 3.0. Το νέο όριο ταχύτητας

         
.Το Usb 2.0 το οποίο έκανε την είσοδο του στην αγορά το 2002, δείχνει πλέον την ηλικία του και αυτό λόγω του πολύ μεγαλύτερου όγκου δεδομένων. που  πρέπει να διαχειριστούμε. Το usb 3.0 ήρθε να ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς! Θεωρητικά η μέγιστη ταχύτητα μεταφοράς μεσω usb 3.0 είναι 5Gbit/sec έναντι των 480Mbit/sec που μεταφέρει το Usb 2.0. 

Σε αντίθεση με την αλλαγή από USB 1.0 σε USB 2.0, το USB 3.0 έχει εμφανή διαφορά στους ακροδέκτες του. Το USB Type A βύσμα (που πηγαίνει στον υπολογιστή) μοιάζει το ίδιο, αλλά εσωτερικά έχει χρώμα μπλε υποδεικνύοντας έτσι ότι είναι USB 3.0. Στο άλλο άκρο του καλωδίου, το βύσμα τύπου Β (που εισχωρεί στη συσκευή USB) φαίνεται πραγματικά διαφορετικό. Η φωτογραφία της ανάρτησης μας δείχνει ακριβώς τη διαφορά αυτή.  Ως αποτέλεσμα, δεν θα μπορεί  ένα USB 3.0 καλώδιο να χωρέσει σε μια συσκευή USB 2.0. Ωστόσο, θα μπορείτε να συνδέσετε συσκευές και καλώδια USB 3.0 στον υπολογιστή σας, απλά δεν θα απολαμβάνετε το πλεονέκτημα της ταχύτητας. Γι αυτό και έχουν ήδη κυκλοφορήσει κάρτες pci express με υποδοχές usb 3.0.
Το 2011 θα είναι  η χρονία του usb 3.0 με μία τεράστια ποικιλία απο συσκευές διαθέσιμες ( εξωτερικοί σκληροί δίσκοι, motherboard, usb memory κ.α. ).

Περιορισμοι του SQL Server 2008 express edition

 O Microsoft SQL Server 2008 αποτελεί μια αξιόπιστη, παραγωγική και ευφυή πλατφόρμα δεδομένων που επιτρέπει τη λειτουργία απαιτητικών και σημαντικών εφαρμογών, τη μείωση του χρόνου και του κόστους ανάπτυξης και διαχείρισης των εφαρμογών, καθώς και την καλύτερη εποπτεία του συνόλου δραστηριοτήτων της επιχείρησης ή οργανισμού, ενδυναμώνοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλό επίπεδο ασφάλειας. H εκδοση express edition παρέχεται δωρεάν στους χρήστες έχοντας όμως κάποιους περιορισμούς απο την πλήρη έκδοση.
Πολύ σημαντικό είναι οτι οτι το μέγεθος της βάσης  στην express έκδοση είναι μόλις 10GB ενώ στην standard έκδοση είναι 524PB*. Η μνήμη της βάσης είναι 1GB ενώ κανονικά 64GB και τέλος η express μπορεί να υποστηρίξει 1 cpu ενώ η standard εώς και τεσσερις!
Aπό την express έκδοση απουσιάζουν επίσης πολλά εργαλεια δειαχείρησης και ανάπτυξης όπως
·         SQL Server Management Studio 2
·         SQL Server Agent
·         SQL Server Profiler
·         Database Engine Tuning Advisor
·         SQL query, edit and design tools
·         MDX edit, debug and design tools

Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν την express έκδοση αλλά και να συγκρίνεται τις εκδόσεις του SQL Server 2008 στα παρακάτω links
http://www.microsoft.com/sqlserver/en/us/product-info/compare.aspx


                                                                            sql server 2008 tutorial

* PB (Peta Byte ) http://en.wikipedia.org/wiki/SI_prefix#List_of_SI_prefixes

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Tablet PC

Πριν από δύο χρόνια η µεγάλη επανάσταση στην πληροφορική ήταν τα netbook. Τώρα, γκάτζετ της χρονιάς για το 2011 είναι τα tablet PC. Η νέα µόδα, κάπου ανάµεσα στο κινητό τηλέφωνο και τον υπολογιστή, έρχεται να αλλάξει τα δεδοµένα στην επικοινωνία, διευκολύνοντας εκείνους που θέλουν να έχουν πρόσβαση στον ψηφιακό κόσµο, όπου και αν βρίσκονται. Ο όρος tablet αναφέρεται στους μικρούς φορητούς υπολογιστές οι οποίοι  δε διαθέτουν πληκτρολογιο και ποντίκι αλλά οθόνη αφής και λειτουργικό συστημα που τα κάνει να δουλεύουν ως μικρά laptop.
Τα
tablet PC λοιπόν ήταν και το πιο δηµοφιλές γκάτζετ στην έκθεση CES του 2011, δείχνοντας για τα καλά τα «δόντια τους» στην ψηφιακή αρένα. ∆εκάδες νέα µοντέλα από εταιρείες γνωστές –και λιγότερο γνωστές –παρουσιάστηκαν στα πλαίσια της έκθεσης, εντυπωσιάζοντας µε τις δυνατότητες και τον σχεδιασµό τους.
Σχεδόν όλοι οι «µεγάλοι» του χώρου έκαναν αισθητή την παρουσία τους µε νέα µοντέλα, επιδιώκοντας να «κλέψουν» µερίδιο από τον σηµερινό κυρίαρχο, ο οποίος δεν είναι άλλος από το
iPad της Apple.
Στο «πλευρό» τους έχουν τη νέα έκδοση του λειτουργικού
Android, µε τον διακριτικό τίτλο Honeycomb, το οποίο υπόσχεται ακόµα καλύτερα applications και βελτιωµένες επιδόσεις.


Network Attached Storage (NAS)


  
Η τεχνολογία NAS αναφέρεται σε εξειδικευμένους εξυπηρετητές αρχείων (file servers), οι οποίοι συνδέονται στο επιχειρηματικό δίκτυο και επιτρέπουν την εύκολη προσθήκη χώρου αποθήκευσης δεδομένων, καθώς και το διαμοιρασμό τους. Μία συσκευή NAS περιλαμβάνει ένα στοιχειώδες λειτουργικό σύστημα και ένα σύστημα διαχείρισης αρχείων, προκειμένου να επεξεργάζεται τη λήψη και την αποθήκευση δεδομένων, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνει το διαμοιρασμό των αρχείων μέσω ενός  πρωτοκόλλου τοπικής δικτύωσης, όπως τα TCP/IP και Ethernet. Τα συστήματα NAS είναι δηλαδή συσκευές αποθήκευσης και διαμοιρασμού δεδομένων.
 Οι συσκευές NAS είναι  χαμηλού προϋπολογισμού, με αποτέλεσμα να είναι προσιτές στην πλειονότητα των επιχειρήσεων που ζητούν ταχύτητα και αξιοπιστία στον τομέα της αποθήκευσης των δεδομένων τους.

                         Πλεονεκτήματα  Συστημάτων NAS

§  Μειώνουν το φόρτο εργασίας του κύριου διακομιστή αρχείων (file server)
§  Προσφέρουν εύκολο διαμοιρασμό αρχείων
§  Διευκολύνουν την ανταλλαγή των αρχείων που προέρχονται από διαφορετικούς τύπους υπολογιστών(PC, Apple iMac, κτλ.) και διαφορετικούς τύπους λειτουργικών συστημάτων (Windows, Unix, Mac OS, κτλ.), καθώς είναι συμβατά με όλα.
§  Οι συσκευές NAS είναι "plug-and-play" που σημαίνει ότι απαιτούν απλή εγκατάσταση και διαμόρφωση πέρα από τη σύνδεσή τους με το τοπικό δίκτυο (LAN)
§  Κεντρική αποθήκευση με μεγάλη χωρητικότητα
§  Υψηλή επεκτασιμότητα ανάλογα με τις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων
§  Χαμηλό κόστος συντήρησης και εύκολη διαχείρηση από το χρήστη
§  Χαμηλότερο κόστος από αυτό που απαιτείται για Unix ή NT διακομιστή αρχείων
§  Γρήγοροι χρόνοι απόκρισης για τους χρήστες αφού το σύστημα NAS στα τοπικά δίκτυα  είναι κοντά στους χρήστες

Τα μειονεκτήματα που εμφανίζονται στα συστήματα NAS οφείλονται στη χρησιμοποίηση του δικτυακού πρωτοκόλλου, καθώς όσο αναπτύσσεται το δίκτυο, παρατηρείται μία σχετική μείωση στην απόδοση, λόγω της επιβάρυνσής του.

Follow me on Twitter!


Το twitter είναι ένα ακόμα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους με μηνύματα, τα οποία εμφανίζονται στο προφίλ του καθενός. Ο κάθε χρήστης επιλέγει τα μηνύματα που θα βλέπει όταν επιλέξει να ακολουθήσει κάποιον στο twitter (follow on twitter). Κατ’ αυτόν τον τρόπο κάθε χρήστης βλέπει μόνο ότι έχει επιλέξει ο ίδιος να δει, ενώ τα δικά του  μηνύματα τα βλέπουν όσοι έχουν επιλέξει να τον ακολουθήσουν.  Υπάρχουν εκατομμύρια χρήστες στο twitter οι οποίοι επικοινωνούν μεταξύ τους κάθε μέρα ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες. Η ίδια επικοινωνία επιτυγχάνεται και μεταξύ εταιριών και χρηστών όπου υπάρχει η δυνατότητα να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, να συζητούν για νέα προϊόντα και ιδέες και να προωθούν εκπτώσεις και ειδικές προσφορές για τους χρήστες τους. Η DELL OUTLET κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της μέσω του twitter κατά 3 εκατομμύρια δολλάρια μέσω ειδικών προσφορών για τους followers στο twitter. Μια εταιρία μπορεί να επιλέξει ποιοί από τους followers θα δούν το εκάστοτε μήνυμα που πρόκειται να δημοσιεύσει ενώ φυσικά γνωρίζει πόσοι και ποιοί είναι αυτοί που την ακολουθούν στο twitter με μήνυμα που λαμβάνει κάθε φορά που κάποιος κάνει follow. Το κάθε μήνυμα δεν μπορεί να ξεπερνάει τους 140 χαρακτήρες μαζί με τα κενά και μπορεί να σταλεί και μέσω κινητού τηλεφώνου. Στους χρήστες του twitter  αρέσει να λαμβάνουν μηνύματα με συμβουλές, συνδέσμους για ενδιαφέροντες σελίδες και blog, ειδικές προσφορές και καλή αίσθηση του χιούμορ. Ακόμη, εκτιμούν τα μηνύματα χαιρετισμού, τις απαντήσεις σε ερωτήσεις που θέτουν, σχόλια και αστεία. Το twitter είναι ένα εξαιρετικό μέσο ενδυνάμωσης και διατήρησης της επικοινωνίας  μιας εταιρίας με τους πελάτες της , καθώς και ένα σημαντικό εργαλείο προβολής σε τεράστιο αριθμό χρηστών με μηδενικό κόστος σε τεράστιο αριθμό χρηστών. Τέλος, είναι πολύ χρήσιμο γιατί επιτρέπει στην εταιρία να γνωρίζει ποιοι την ακολουθούν και να λαμβάνει σημαντικό feedback από αυτούς στους οποίους απευθύνεται.

INTERNET ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

                                                                    
                     

Η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Η χρήση του ίντερνετ παρουσιάζει τρομακτική αύξηση σε σχέση με το παρελθόν,γι’ αυτό και η διαφήμιση στο ιντερνετ έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής. Οι εταιρίες συνεχώς αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προιόντων ή των υπηρεσιών τους στο ίντερνετ και αυτό γιατί τους δίνει σημαντικά πλεονεκτήματα, έχοντας χαμηλότερο κόστος από τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης. Η διαφήμιση στο ιντερνετ αποδεικνύεται εξαιρετικά επικερδής για όσους τη χρησιμοποιούν λόγω του μεγάλου κοινού που μπορεί να προσεγγίσει, καθώς και της αποτελεσματικής στόχευσης που μπορεί να επιτύχει.
                                       ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
BANNER: Αποτελεί ίσως τον πιο συνηθισμένο τρόπο διαφήμισης στο ιντερνετ. Βοηθάει την εταιρεία που το χρησιμοποιεί να κάνει αναγνωρίσιμο το όνομα της, αν το χρειάζεται. Μειονέκτημα αποτελεί το γεγονός ότι τα κλικ σε σχέση με τις εμφανίσεις είναι πλέον λιγότερα για τα banners.
TEXT LINK: Αυτή η διαφήμιση έχει την ίδια λειτουργία στο ίντερνετ με το banner. Η διαφορά είναι ότι αντί για κάποιο γραφικό, έχει ένα μικρό κείμενο - περιγραφή και link για την ιστοσελίδα που επιθυμείτε. Το Google με τα προγράμματα AdSence και Adwords έφερε επανάσταση σε αυτόν τον τομέα.
                                                                                   ΚΟΣΤΟΣ
Το κόστος μιας διαφήμισης στο ίντερνετ με banner ή με text link εξαρτάται από τον ιστότοπο που θέλουμε να εμφανιστούν, καθώς κάθε ιστοσελίδα καθορίζει τις δικές της τιμές. Οι τρόποι πληρωμής για μια διαφήμιση ποικίλλουν και επιλέγονται από τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο.
                                                             ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ
Σε μηχανές αναζήτησης: Το GOOGLE προσφέρει ελκυστικά πακέτα για διαφήμιση στο ίντερνετ και σε διαφημιστές ιδιοκτήτες website και σε διαφημιζόμενους. Οι λέξεις adsence και adwords έχουν γίνει η απόλυτη έκφραση για την στοχευμένη διαφήμιση στο ίντερνετ.
Σε ελληνικά portals: Sites με μεγάλη επισκεψιμότητα έχουν τιμοκαταλόγους όπου κάθε ενδιαφερόμενος επιλέγει το είδος της καμπάνιας που θέλει να κάνει ανάλογα με το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλά άλλα παίρνουν διαφημίσεις μεσω του google ενώ κάποια συνεργάζονται με διαφημιστική εταιρία που έχει αναλάβει τις διαφημίσεις του site.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ NEW MEDIA
Εκτός από το google όλες οι μεγάλες εταιρίες που διαχειρίζονται μηχανές αναζήτησης, portal ή υπηρεσίες με πολλούς χρήστες προσφέρουν τα δικά τους ανταγωνιστικά πακέτα. Μάλιστα το yahoo και το msn από καιρό προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα σύστημα αντίστοιχο του google.
FACEBOOK
 Στο facebook η διαφήμιση γίνεται υπό τη μορφή δημοπρασίας ανάμεσα στις αντίστοιχες εταιρίες που θέλουν να διαφημιστούν. Αφού επιλέξουμε τη μέγιστη χρέωση που θέλουμε, διαλέγουμε μέγιστη χρέωση/ ημέρα, οπότε το fb σταματάει την προβολή της διαφήμισής μας κάθε φορά που φτάνουμε το ποσό που έχουμε προεπιλέξει. Επίσης μπορούμε να βάλουμε και μέγιστο ποσό χρέωσης για όλη την εκστρατεία μας και σε περίπτωση που μια μέρα δεν επιτευχθεί ο στόχος των κλικ που θέλουμε, αυτά να προστίθενται σε επόμενη μέρα. 



Microsoft Office 2010

Άρχισε η διάθεση των Μicrosoft Office 2010
Η νέα έκδοση του Office 2010, που κυκλοφόρησε η Microsoft  τον Αύγουστο του 2010, βελτιωμένη και πιο απλή από ποτέ, προσφέρει στο χρήστη την καλύτερη εμπειρία παραγωγικότητας στον υπολογιστή. Στη συνέχεια παραθέτουμε μια σύντομη λίστα με τα χαρακτηριστικά που μπορεί να κάνουν τη διαφορά, ώστε να αναβαθμίσει κάποιος το Office που ήδη χρησιμοποιεί.

ü  Το νέο μενού τύπου Ribbon παρουσιάζεται βελτιωμένο, έχει προστεθεί σε όλα τα προγράμματα,ενώ ο χρήστης μπορεί να ελέγχει τις εντολές που θα εμφανίζονται εκει, προσαρμόζοντας έτσι το Office στο δικό του τρόπο εργασίας.
ü  Υπάρχουν πολλές βελτιώσεις στην παρακολούθηση και διαχείριση των συνομιλιών του Outlook, ενώ προστέθηκαν οι Hotmail connector και ο Social connector. Ο πρώτος επιτρέπει τη χρήση του hotmail σαν εξυπηρετητή ανταλλαγής (exchange server) και ο δεύτερος επιτρέπει τη δικτύωση σε απευθείας σύνδεση. Τέλος, το Outlook 2010 κάνει πιο εύκολη τη χρήση με μια σειρά νέων επιλογών, όπως η επιλογή quick steps που επιτρέπει στο χρήστη να εκτελέσει μια σειρά εφαρμογών με μία κίνηση, ενώ παλαιότερα θα χρειάζονταν πολλαπλές κινήσεις.
ü  Στο νέο Word 2010, ο χρήστης μπορεί να πάρει στιγμιότυπα (υπάρχει Screenshot Button) μέσα από την εφαρμογή και να τα επικολλήσει μέσα στο έγγραφο με ελάχιστες κινήσεις.
ü  Το εξελιγμένο PowerPoint 2010 επιτρέπει στο χρήστη με την επιλογή Broadcast Slide Show να εκπέμπει άμεσα παρουσιάσεις, τις οποίες θα παρακολουθούν οι ενδιαφερόμενοι στο διαδίκτυο.
ü  Τα εξελιγμένα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας (photo editing tools) επιτρέπουν στο χρήστη να εκτελέσει μια σειρά εφαρμογών  με καλλιτεχνικά εφέ, που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμα μόνο μέσω άλλων προγραμμάτων όπως το Photoshop, ενώ τώρα βρίσκονται μέσα στα Word, Excel, PowerPoint. Επίσης, η εφαρμογή Smart Art περιέχει διάφορα νέα σχέδια που κάνουν πιο πιθανό να βρείτε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες της παρουσίασής σας.
ü  Άνοιγμα σε προστατευόμενη οθόνη. Αυτή είναι μια νέα λειτουργία που δεν επιτρέπει την επεξεργασία εγγράφου, σε περίπτωση που προέρχεται από το Internet, αν αυτό δεν έχει ελεγχθεί πρώτα από το χρήστη.
ü  Ένα πολύ σημαντικό νέο χαρακτηριστικό του Office 2010 είναι η ταυτόχρονη επεξεργασία ενός εγγράφου από δύο υπολογιστές με την επιλογή του Co-Authoring, ενώ συγχρόνως μια γραμμή κατάστασης ειδοποιεί το χρήστη ποιός άλλος επεξεργάζεται το έγγραφο και από που.
ü  Τα Office Web Apps δίνουν στο χρήστη τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στα Word, Excel, PowerPoint και OneNote μέσω ενός κινητού ή σταθερού τηλεφώνου με σύνδεση στο Internet επιτρέποντας την εύκολη επεξεργασία και διαμοιρασμό των αρχείων από τους χρήστες μέσω του διαδικτύου ανά πάσα στιγμή.
ü  Υποστηρίζεται η δημιουργία αρχείων PDF και ODF από οποιαδήποτε εφαρμογή του Office 2010.
ü  Επιτρέπει την επανάκτηση εγγράφων σε περίπτωση κλεισίματος της εφαρμογής χωρίς να έχει γίνει αποθήκευση.
ü  Κοστίζει λιγότερο από το Microsoft Office 2007.