Κάθε φορά που βλέπετε την ίδια διαφήμιση σαν αναδυόμενο
παράθυρο σε μια περιοχή αγορών που επισκεφθήκατε σε όλο τον ιστό, οι
πιθανότητες είναι ότι δεν είναι απλώς μια σύμπτωση, αλλά μια προσπάθεια Remarketing από την εν λόγω
ιστοσελίδα. Αυτά τα sites προσφέρουν συχνά για παράδειγμα, μια έκπτωση για να
δελεάσουν τους χρήστες που εγκαταλείπουν τα καροτσάκια τους πίσω. Ο μόνος τρόπος για να πάρετε πίσω τους
χρήστες από τη στιγμή που έχουν εγκαταλείψει την περιοχή είναι μέσω των
διαφημίσεων αυτών που σχετίζονται με άλλες ιδιότητες-δραστηριότητες γύρω από το διαδίκτυο. Από σήμερα, η δημιουργία αυτών των εκστρατειών
μάρκετινγκ πρόκειται να πάρει ευκολότερη μορφή για τους διαφημιστές που
χρησιμοποιούν το Google Analytics.
Η
Google μόλις ανακοίνωσε ότι φέρνει το Google Analytics και το Google Display Network πιο
κοντά για να δώσουμε στους διαφημιζόμενους ένα ευκολότερο τρόπο χειρισμού και
δραστηριοτήτων που απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό που έχουν ήδη επισκεφθεί
τους δικτυακούς τόπους τους. Η Google υποστηρίζει ότι η νέα αυτή υπηρεσία, ,
απλοποιεί τη διαδικασία μάρκετινγκ και παρέχει στους διαφημιζόμενους της
μεγαλύτερη ευελιξία και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των στόχων
τους.
Μέχρι τώρα, οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων έπρεπε να
χρησιμοποιήσουν τουλάχιστον δύο διαφορετικές ετικέτες στις ιστοσελίδες τους για
να επιτραπεί η εμφάνιση μάρκετινγκ, αλλά και πάλι δεν ήταν σε θέση να
χρησιμοποιούν τα ίδια λεπτομερή στατιστικά στο κοινό τους όπως καταφέρνει να
προσφέρει το Google Analytics . Τώρα η Google δίνει νέα μορφή στο διαδικτυακό marketing και με τα νέα χαρακτηριστικά
του Google Analytics, η Google κάνει αυτή την υπηρεσία πολύ πιο εύκολη για τους
διαφημιστές, και επιπλέον θα παρατηρήσετε περισσότερο εύστοχες διαφημίσεις στο
χώρο του διαδικτύου.
Οι διαφημιστές θα μπορούν να τελειοποιήσουν καλύτερα και
ευκολότερα τις προσπάθειές και τις ενέργειες τους περί διαδικτυακού marketing, σε συνδυασμό με
δεδομένα από το Google
Analytics, καταλήγοντας στην διαμόρφωση πολύ συγκεκριμένων μηνυμάτων για τους χρήστες οι οποίοι, για παράδειγμα,
είναι τακτικοί επισκέπτες στο site τους ή που έχουν πλοηγηθεί σε ένα
συγκεκριμένο υποσύνολο των σελίδων. Εκτός από τον εντοπισμό των χρηστών στις ιστοσελίδες
τους, οι διαφημιστές μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν κριτήρια όπως η διάρκεια
επίσκεψης των χρηστών, το πρόγραμμα περιήγησης και το λειτουργικό σύστημα που
χρησιμοποιείται, ακόμα και τη θέση τους ( την πόλη στην οποία ζουν) έτσι ώστε
να τους δελεάσει να ασχοληθούν και πάλι με την ιστοσελίδα τους. Αυτές οι
τελευταίες επιλογές δεν ήταν εως τώρα διαθέσιμες σε διαφημιστές στο Δίκτυο της
Google.
Οι εφαρμογές αυτές της Google υποστηρίζουν την αγάπη και την
αφοσίωση των διαφημιστών για το marketing
και προσφέρει πληθώρα επιλογών για την διευκόλυνση τους όπως η διαχείριση των
προτιμήσεων των διαφημίσεων, διαχείριση αλλά και παρακολούθηση των
χαρακτηριστικών των αγγελιών.
Το Google Analytics (GA) είναι μια δωρεάν υπηρεσία που
προσφέρεται από το Google που δημιουργεί λεπτομερή στατιστικά στοιχεία σχετικά
με τους επισκέπτες σε έναν ιστοχώρο. Το προϊόν απευθύνεται σε εμπόρους και όχι
σε webmasters και τεχνολόγους. Με το GA μπορείτε
να παρακολουθείτε τους επισκέπτες από όλες τις παραπομπές, συμπεριλαμβανομένων
των μηχανών αναζήτησης, διαφήμιση οθόνη, pay-per-click δίκτυα, μάρκετινγκ
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμα και ψηφιακή τεκμηρίωση, όπως συνδέσμους σε
έγγραφα PDF. Σε συνεργασία με το AdWords, οι χρήστες μπορούν να
βελτιστοποιήσουν τις διαδικτυακές καμπάνιες με την παρακολούθηση της ποιότητας
της σελίδας αλλά και να προβούν σε μετατροπές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου